۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۴۱۱۷۸
رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل خبرداد؛

پخش 100 تن ماسه و نمک در راههاي اردل

رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل گفت:در شبانه روز گذشته 100 تن ماسه و نمک در محورهاي مواصلاتي شهرستان اردل پخش شده است.
پخش 100 تن ماسه و نمک در راههاي اردل
احمد عالي پور ‍ رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با بيان اين خبر گفت: طي بارش هاي اخير در قالب عمليات راهداري زمستاني، تاکنون در مجموع ۱۰۰ تن شن و نمک پاشي در محورهاي شرياني شهرستان يعني اردل - سه راه جونقان- تنگ درکش ورکش ،اردل - دشتک افسر آباد ،اردل - ليرابي به آبسرده ارجل عزيز آباد و عزيزآباد به عباس آباد تنگ بيابان دره ديناران انجام شده است.

عالي پور با تشريح اقدامات راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل ، افزود: در پي بارش برف و باران هاي اخير و به سبب آن يخ زدگي سطح معابر و جاده هاي شهرستان اردل، عمليات راهداري زمستاني شامل شن و نمک پاشي ،پاکسازي محورها ،ايمن سازي مسيرها در محورهاي شرياني با ۱۶ دستگاه و ماشين آلات سبک و سنگين راهداري انجام شده است.

وي ادامه داد: شهرستان اردل در حال حاضر داراي سه راهدار خانه فعال، راهدارخانه بهشت آباد ، ليرابي و مرکزي و عباس آباد بوده و در مجموع با ۲۳ نيروي راهداري به رانندگان و مسافريت جاده هاي اين شهرستان خدمات رساني شبانه روزي ارائه مي نمايد.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۱:۳۵

2 Jan 2020