۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۲۰۱۰۸
با همت 25 دستگاه اجرایی/

تحقق ۷۰۳ نفر اشتغال در شهرستان فارسان

فرماندار فارسان گفت: امسال تعهد دستگاههاي اجرايي شهرستان در ايجاد اشتغال ۱۲۱۸ نفر بوده است كه تاكنون ۲۵ دستگاه ۷۰۳ اشتغال با اعتباري بالغ بر۵۰ ميليارد را محقق كرده اند.
تحقق ۷۰۳ نفر اشتغال در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فيروز احمدي در نشست شوراي اشتغال وسرمايه گذاري گفت: اشتغال پايدار و دائم را از برنامه هاي كارگروه دانست و خواستارتحقق تعهد باقيمانده دستگاهها تا پايان امسال شد.

وي اشتغال را حق همه مردم دانست و خاطرنشان کرد: همه مردم حق دارند براي تامين مايحتاج مورد نياز زندگي خود به شغلي مشغول باشند تا بتوانند امور زندگي خود را تامين کرده و به ديگران وابسته نباشند.

وي بيان داشت: با فراهم شدن زمينه اشتغال براي جوانان سطح زندگي و قدرت خريد مردم بيشتر مي‌شود که در نهايت شور و نشاط در جامعه بيشتر شده و مردم مي‌توانند با خيالي آسوده‌تر به زندگي خود ادامه دهند.

وي اظهار داشت: دولت يازدهم از زمان روي کار آمدن برنامه‌ريزي‌هاي خوبي براي ايجاد فرصت‌هاي شغلي براي جوانان داشته که در اين زمينه ما شاهد فراهم شدن زمينه اشتغال جوانان و در نهايت افزايش سطح زندگي و قدرت خريد آنها هستيم که اين نيز سبب ايجاد انگيزه براي ديگر جوانان براي حرکت در مسير کارآفريني و ايجاد فرصت‌هاي شغلي شده که اين امر در بلندمدت زمينه رونق کسب و کار در جامعه را فراهم مي‌کند.


انتهای پیام1020ج /590 پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مولوی
سلام میشه توضیح بدید این افراد کجا مشغول شدن؟

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۳:۰۱

2 Jan 2020