۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۲۷۷۷۸
فرمانده سپاه بن:

پیگیری اقتصاد مقاومتی و ازدواج آسان در دومين مجمع ساليانه بسيجيان بن

فرمانده سپاه بن گفت: در دومين مجمع بسيجيان شهرستان بن دو موضوع مهم پيگيري شد، که عبارتند از اقتصاد مقاومتي، نظر و نگاه مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) در مورد اقتصاد مقاومتي و موضوع دوم بحث ازدواج آسان است که ان‌شاالله براي ازدواج راحت و آسان جوانان کمکي باشد.
پیگیری اقتصاد مقاومتی و ازدواج آسان در دومين مجمع ساليانه بسيجيان  بن
به گزارش جهانبین نیوز؛ سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر  اظهار کرد: در دومين مجمع بسيجيان شهرستان بن کارگروه‌هايی تشکيل شد که  افراد نخبه و صاحب نظر بسيجي با تبادل نظر به يک بيانيه جامع رسيدند و اين بيانيه را به سند تبديل کرده و قرار است که اين بيانيه و سند به عنوان يک مطالبه عمومي تبديل و توسط بسيج به مسولين اجراي شهرستان تقديم شود تا راهکاري براي حل کردن مشکلات شهرستان بن باشد.

فرمانده سپاه بن خاطرنشان کرد: دو موضوع مهم که در اين کارگروه‌ها پيگيري شد، که عبارتند از اقتصاد مقاومتي، نظر و نگاه مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) در مورد اقتصاد مقاومتي و موضوع دوم بحث ازدواج آسان که ان‌شاالله براي ازدواج راحت و آسان جوانان کمکي باشد.

وی همچنین از تشکیل 6 کارگروه شده خبر داد و اضافه کرد: کارگروه اقتصاد مقاومتي، کارگروه سلامت، کارگروه بانوان، کارگروه تربيتي، کارگروه فرهنگي و کارگروه اجتماعي این 6 کارگروه هستند.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۹:۳۶

1 Jan 2020