۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۲۴۴۰۱
کشتی آزاد قهرمانی جهان - آمریکا

طلاهای ۳وزن دوم به آذربایجان، روسیه و آمریکا رسید/ سومی ایران در پایان روز دوم بدون طلا

نشان‌های طلای ۳ وزن دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان به کشتی‌گیران آذربایجان، روسیه و آمریکا رسید.
طلاهای ۳وزن دوم به آذربایجان، روسیه و آمریکا رسید/ سومی ایران در پایان روز دوم بدون طلا
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از فارس، در پایان مسابقات روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در ۳ وزن دوم که از ساعت ۲۱:۳۰ شب گذشته (جمعه) به وقت ایران در شهر لاس وگاس آمریکا آغاز شده بود، نفرات برتر اوزان ۶۱، ۸۶ و ۹۷ کیلوگرم مشخص شدند که طلاهای روز دوم به کشورهای آمریکا، روسیه و آذربایجان رسید.

علیرضا کریمی در ۸۶ به مدال برنز رسید و عباس طحان در ۹۷ کیلوگرم با شکست در دیدار رده‌بندی پنجم شد؛ این دو کشتی‌گیر موفق به کسب سهمیه المپیک شدند. بهنام احسان‌پور هم در ۶۱ کیلو حذف شد و به عنوانی بهتر از هجدمی نرسید.

بدین ترتیب تیم ایران تا پایان روز دوم با کسب ۲ مدال برنز و ۲۲ امتیاز بعد از تیم‌های آذربایجان و روسیه در رده سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

آذربایجان با یک مدال طلا، یک برنز و ۳۰ امتیاز اول است و روسیه با یک مدال طلا، یک نقره، یک برنز و ۲۷ امتیاز در رده دوم قرار گرفته است. اوکراین و گرجستان با ۲۰ امتیاز چهارم و پنجم هستند.

* رده‌بندی نفرات برتر سه وزن دوم به شرح زیر است:

۶۱ کیلوگرم:

۱- حاجی علی‌یف (آذربایجان) ۲- نومین باتبولد (مغولستان) ۳- ولادیمیر دوبوف (بلغارستان) و واسیل شوپتار (اوکراین) ۵- ماساکازو کاموی (ژاپن) و باجرانگ (هند)... ۱۸- بهنام احسان‌پور (ایران)

۸۶ کیلوگرم:

۱- عبدالرشید سعداله‌یف (روسیه) ۲- سلیم یاشار (ترکیه) ۳- علیرضا کریمی (ایران) و ساندرو امیناشویلی (گرجستان) ۵- میهایل گانف (بلغارستان) و ماگومدگاجی خاتی‌یف (آذربایجان)

۹۷ کیلوگرم:

۱- کِیل اسنایدر (آمریکا)‌ ۲- عبدالسلام گادیسوف (روسیه) ۳- پاولو اولینیک (اوکراین) و ختاگ گازیموف (آذربایجان) ۵- عباس طحان (ایران) و الیزبار اودیکادزه (گرجستان)

به گزارش فارس، ایران در روز نخست این مسابقات صاحب یک مدال برنز و سهمیه المپیک توسط سیداحمد محمدی در وزن ۶۵ کیلوگرم شده بود که علیرضا کریمی در ۸۶ و عباس طحان در ۹۶ کیلوگرم در روز دوم ایران را صاحب ۲ سهمیه المپیک دیگر کردند. کریمی برنز گرفت و طحان پنجم شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۹:۵۵

31 Dec 2019