۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
کد مطلب : ۳۵۴۸۱
امام جمعه موقت سامان/

حضرت معصومه (س) الگوي براي تمامي اقشار جامعه در زمينه ولايت مداري است

امام جمعه موقت سامان گفت:حضرت معصومه (س) در راستاي ولايت مداري الگويي براي تمامي اقشار جامعه است.
حضرت معصومه (س) الگوي براي تمامي اقشار جامعه در زمينه ولايت مداري است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما ، خطيب موقت سامان حجت الاسلام و المسلمين عباس رضي با دعوت نمازگزاران به تقوا الهي با بيان اينکه نتيجه تقوا الهي بندگي خدا است ، اظهار داشت: بندگي خدا نوري است که خداواند در قلب انسان بايد قرار دهد و اگر مي خواهي به بندگي خدا دست يابي بايد زمينه را خودت بدست آوري.

رضي با تاکيد بر اينکه انسان بايد بندگي را در خودش جستجو کنذ ، عنوان کرد: سه ملاک بندگي خدا يکي بنده هر آن چيزي که خدا به او داده است را مالکيت قائل نشود، شخص براي خودش تدبير و تقدير مشخص نکند و دائم مراقب دستورات دين باشد .

وي افزود: هر فردي اين سه شرايط را داشته باشد ديگر به دنبال آن نيست که دل ديگران را به دست بياورد و تنها کافي است خودش براي خدا کار کند.

خطيب موقت سامان با اشاره بر ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر با بيان اينکه يکي از برججسته ترين زنان عالم تشيع حضرت فاطمه زهرا(س) است ، بيان داشت: عالم بودن و همراه وي با امام زمان خويش از نکته هاي ارزنده شخصيت از بانوي بزرگوار است .

حجت الاسلام و المسلمين عباس رضي با اشاره بر اينکه حضرت معصومه (س) نه تنها براي دختران و بانوان جامعه الگو است ، تصريح کرد: بلکه در زمينه ولايت مداري براي تمامي اقشار جامعه الگو است .

رضي با تاکيد بر اينکه عفاف و حجاب يکي ديگر از ويژيگي هاي مهم آن بانوي بزرگوار بود تصريح کرد: با تمام سختي ها و مشقت هاي فروان به عنوان اولين مورد عفاف و حجاب را به زنان گوش زد مي کرد .

وي با بيان اينکه ۵ مرداد ماه سال ۵۸ اولين نماز جمعه بعد از پيروزي انقلاب اسلامي به فرمان امام خميني (ره) توسط مرحوم ايت الله طالقاني در دانشگاه تهران بر پا شد ، افزود: از اهميت نماز جمعه همين کافي است اهميت اين امر در اين است که سوره جمعه بر پيامبر اکرم ۰ص) نازل شد .

رضي در پايان به برگزاري يادواره محلات شهرک ابوذر اشاره و از دست اندر کاران برگزاري اين يادوراه تقدير و تشکر کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۱:۰۶

30 Dec 2019