۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
کد مطلب : ۳۳۴۰۱
درشهرستان سامان

70 آموزشگاه تحصيلي پذيراي مسافران و گردشگان نوروزي هستند

رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان با بيان اينکه در سطح شهرستان سامان 70 آموزشگاه تحصيلي پذيراي اسکان مسافران و گردشگران نوروزي هستند اظهار کرد: مدارس ما در روستاهاي بخش مرکزي و زاينده رود نيز آمادگي پذيرش از مسافران نوروزي را دارند.
70 آموزشگاه تحصيلي پذيراي مسافران و گردشگان نوروزي هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، محمد دهقاني رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان سامان اظهار کرد: با توجه به اينکه شهرستان سامان يکي از شهرستان‌هاي مسافر پذير و گردشگر است، آموزش و پرورش اين شهرستان اقدام به ستادهايي در جهت رفاه و اسکان مسافران نوروزي نموده و ستادهاي اسکان مسافران نوروزي از هم‌اکنون با مجهز کردن امکانات و تجهيزات لازم آمادگي نسبت به ارائه خدمات به مسافرين را دارا است.

دهقاني با اشاره به اينکه در سطح شهرستان سامان ۷۰ آموزشگاه تحصيلي پذيراي اسکان مسافران و گردشگران نوروزي هستند تصريح کرد: مدارس ما در روستاهاي بخش مرکزي و زاينده رود نيز آمادگي پذيرش از مسافران نوروزي را دارند.

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان نقش نيروي انتظامي را در جهت ايجاد نظم و امنيت با اين ستاد بسيار مهم ارزيابي کرد و افزود: کمک نيروي انتظامي در اين راستا مي‌تواند در قبال آسايش و فراهم نمودن نظم و آسايش مسافران نقش مهمي داشته باشد.

دهقاني افزود: سازمان‌ها و نهادها مي‌توانند از طريق انعقاد قرارداد با برنامه‌ريزي‌هاي مناسب براي عيد نوروز، مسافرين ويژه خود را در اين ستادها اسکان دهند.

وي به توزيع کمک‌هاي نقدي و غيرنقدي شب عيد در بين دانش آموزان نيازمند اين شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: با برنامه ريزي هاي مطلوبي که انجام شده است مقرر گرديد اعضاي شوراي آموزش و پرورش از طريق کمک خيرين، مبلغ قابل توجهي را به اين اداره پرداخت کنند تا اين نوع کمک‌ها از طريق مديران مدارس به دست اين دانش آموزان برسد.

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان به بحث فروش فضاهاي مازاد آموزشي در اين نشست اشاره کرد و افزود: با توجه به رشد جمعيت شهرستان سامان، مجوز فروش اين نوع فضاهاي آموزشي توسط اعضا شورا آموزش و پرورش به تصويب نرسيد و مقرر شد زمين‌هايي که با کاربري آموزشي هستند با کارشناسان حقوقي استان و شهرداري سامان در محل اداره آموزش و پرورش اين شهرستان تشکيل شود.

دهقاني افزود: برنامه‌ريزي‌هايي در جهت کيفيت‌بخشي به فضاهاي آموزشي از موارد مورد بحث و بررسي در اين نشست بود تا بتوانيم در سطح استان و در همه حوزه‌ها رتبه‌هاي قابل ملاحظه‌اي را کسب نمائيم.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۹:۳۲

2 Jan 2020