۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹
کد مطلب : ۱۶۴۹۱
امام جمعه کوهرنگ:

اسرائيل آخرين نفس هاي خود را مي کشد

امروزه اسرائيل آخرين نفس هاي خود را مي کشد و همانطور که امام گفته بود، شاهد نابودی آن خواهيم بود.
اسرائيل آخرين نفس هاي خود را مي کشد
به گزارش جهانبین به نقل از پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر، امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه این هفته کوهرنگ گفت: امروزه اسرائيل آخرين نفس هاي خود را مي کشد و همانطور که امام گفته بود، شاهد نابودی آن خواهيم بود.
 
سيد شهاب الدين طباطبايي افزود: روز قدس از طرف امام خميني (ره) براي ايجاد اتحاد و همبستگي بين جهان اسلام نامگذاري شده است.

وي گفت: امام بر اساس معيارهاي اصیل اسلام به اقليت ها احترام گذاشت، نه تنها به برادران شيعه و سني بلکه ديگر اقليت ها در رفاه کامل زندگي مي کنند، اين دستاورد بزرگي است که از مکتب قرآن و اهل بيت به ما رسيده است.

طباطبايي با بیان شعار مرگ بر انگليس افزود: آنچه بايد توجه کرد و در معادلات تحولات فلسطين مد نظر بايد قرار گيرد، روزی است که به سوي سرزمين فلسطين هجوم آورده شد.

امام جمعه کوهرنگ در ادامه بيان داشت: امروز جوانان فلسطين و حماس با حمیت و غیرت، خواب از چشم اسرائيل ربوده اند.

سيد شهاب الدين طباطبايي با اشاره به  پنجم مرداد ماه اظهار داشت: اولين نماز جمعه انقلاب به امامت آيت الله مبارز، ابوذر زمان، آيت الله طالقاني برگزار شد که این نماز با حضور بيش از يک ميليون نمازگزار در دانشگاه تهران برگزار شد.

نماينده ولي فقيه در کوهرنگ حضور مردم در نماز جمعه را بسيار مهم دانست و افزود: نماز جمعه محل به روز شدن اطلاعات ديني و سياسي مردم  و مرکز تجمع دلهاي مومنين است.


امام جمعه کوهرنگ با اشاره به مذاکرات هسته اي ايران و 5+1 گفت: مذاکرات هسته اي بحث روز ما است، آنچه دشمن با آن مشکل دارد تاسيسات هسته اي و بمب اتمي و هسته اي نيست، پاکستان و هند بمب هسته اي دارند، اسرائيل کلاهک هسته اي دارد، آمريکا و سازمان ملل با آنها چه کار کرد، کدام قطعنامه را بر عليه آنها تصويب کرد.

سيد شهاب الدين  طباطبایی با بیان اینکه آنچه امريکا و غرب را به چالش کشيده است و آنچه ابرقدرتها را ترسانده است اسلام ناب محمدي است گفت: سنگ بناي هسته اي کشور ما را آمريکاييها گذاشتند، تاسيسات هسته اي ما را فرانسه تامين کرد اما اسلامي شدن انقلاب ما آنها را ترساند و الان مخالفت مي کنند.

حجت الاسلام طباطبايي در پایان گفت: به زودي در شهر چلگرد و دشت زري شبکه ديجيتال راه اندازي مي شود که اکنون در مراحل آخر راه اندازي تاسيسات آن است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۸:۵۵

2 Jan 2020