۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۲۷۰۱۱
فعال سياسي:

گذشتن از فيلترهاي اجرايي و نظارتي انتخابات يعني برپايي انتخابات سالم در ايران

فعال سياسي گفت: با تاييد نامزدهاي دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري گام‌هاي نظام براي حرکت به جلو استوارتر شد.
گذشتن از فيلترهاي اجرايي و نظارتي انتخابات يعني برپايي انتخابات سالم در ايران
به گزارش جهانبین نیوز، رضا طهماسبي فعال سياسي درگفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه گفت: هيت‌هاي اجرايي و نظارتي انتخابات با تاييد نامزدهاي انتخاباتي اولين گام انتخابات سالم را در ايران انجام دادند زيرا با تاييد نامزدهاي دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري گام‌هاي نظام براي حرکت به جلو استوارتر شد.

طهماسبي اظهار کرد: فيلترهاي بررسي صلاحيت اعم از هيأت‎هاي اجرايي، نظارت استان و هيأت مرکزي نظارت و شوراي نگهبان براي اين شکل گرفتند که حق نظام حفظ شود و افرادي که صلاحيت لازم را ندارند وارد ارکان حاکميت نشوند علاوه‌بر اين حق داوطلبان نيز محفوظ است.

اين فعال سياسي حضور گسترده و پرشور در انتخابات پيش‌رو را تضمين‌کننده اقتدار، عزت و جايگاه جمهوري اسلامي ايران در جهان دانست و افزود: يکي ديگر از امتحانات ملت انتخابات پيش‌رو است که دشمنان و در راس آنها استکبار جهاني با تبليغات فراوان و هزينه‌هاي سرسام‌آور به دنبال کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند که بايد هوشيار باشيم و بار ديگر اميد دشمنان نظام و انقلاب را به يأس مبدل کرده و ناکام کنيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۷:۵۰

2 Jan 2020