۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۳۳۰۴۱
مسئول برگزاري سلسله نشست هاي چلّه انقلاب:

برجام یعنی ملی شدن نفت، کشک

مسئول برگزاري سلسله نشست هاي چلّه انقلاب گفت: برخی امروز سعی دارند آمریکا را از حالت دشمن بودن خارج کنند و او را دوست معرفی کنند اما معامله برد برد با آمریکا یک حرف مضحک بود و برجام یعنی ملی شدن نفت، کشک.
برجام یعنی ملی شدن نفت، کشک
به گزارش جهانبین نیوز؛ ابراهيم ابراهيمي، مسئول برگزاري سلسله نشست هاي چلّه انقلاب در گفت و گو با منطقه آزاد ضمن ابراز خرسندي از کيفيت برگزاري و حضور فعالين فرهنگي و سياسي در نشست گفت: اين برنامه به صورت سراسري در کشور برگزار مي شود که در استان ما در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شهرکرد برگزار شد.

سخنران اين نشست دکتر منوچهر محمدي بود وي متولد ۱۳۱۸ در شهر كرمان، استاد دانشگاه و مشاور وزير امور خارجه است که داراي مدرك كارشناسي علوم سياسي از دانشکده حقوق و علوم سياسي دانشگاه تهران، كارشناسي ارشد علوم سياسي از دانشگاه شهيد بهشتي، كارشناسي ارشد علوم سياسي از دانشگاه ويسكانسين مديسون آمريكا و دكتراي مطالعات بين‌الملل از دانشگاه كاروليناي جنوبي شهر كلمبياي آمريكا، است.

دکتر محمدي موفق به انتشار ده ها مقاله پژوهشي و كتب علمي شده است که ازجمله کتاب هاي وي مي توان به تحليلي بر انقلاب اسلامي، انقلاب اسلامي در مقايسه با انقلاب‌هاي فرانسه و روسيه، انقلاب اسلامي: زمينه‌ها و پيامدها، سياست خارجي جمهوري اسلامي ايران: اصول و مسائل، مروري بر سياست خارجي ايران دوران پهلوي، استراتژي نظامي آمريكا بعد از يازده سپتامبر؛ يا آمريكا روياروي اسلام، بازتاب جهاني انقلاب اسلامي، آينده نظام بين الملل و سياست خارجي جمهوري اسلامي ايران و سياست خارجي جمهوري اسلامي ايران در دولت احمدي نژاد اشاره کرد.

از مسئوليت هاي سابق دکتر منوچهر محمدي نيز مي‌توان به معاونت آموزش و پژوهش وزارت امور خارجه، معاون اسبق دانشجويي وزارت فرهنگ و آموزش عالي، مديريت گروه روابط بين‌الملل دانشگاه تهران، رياست كميته حقوقي شوراي عالي انقلاب فرهنگي، عضو هيأت علمي دانشكده حقوق و علوم سياسي، معاون نخست‌وزير و سرپرست دفتر خدمات حقوقي بين‌المللي، اشاره کرد.

انقلاب اسلامی ایران علاوه بر سقوط رژیم شاه، سرنگونی رژیم سلطه را نیز به همراه داشت

دکتر منوچهر محمدي در سخنان خود ضمن مرور کارنامه انقلاب به خصوص در رابطه با آمريکا، دستاوردهاي کلان انقلاب اسلامي و مديريت بحران در جمهوري اسلامي را در چهار سطح ملي، منطقه اي، جهاني و تاريخي بررسي کرد.

محمدي گفت: انقلاب ما نه تنها عليه رژيم شاه بود، بلکه سقوط و سرنگوني رژيم سلطه را هم شروع کرد و مبارزه جدي اي را را با نظام سلطه برپا کرد.

وي ابراز داشت: سعي کنيد در تحليل هاي خود، تحليل هاي کلان داشته باشيد، چراکه تحليل کلان بيشتر به نتيجه مي رسد.

 محمدی افزود: امام شعار نداد، بلکه دو واقعيت را بيان کرد، اول اينکه؛ :آمريکا هيچ غلطی نمی تواند بکند" و دوم "ما آمریکا را زیر پا می گذاریم"، دشمن ۱۷ توطئه براندازانه علیه جمهوری اسلامی به راه انداخت که همه آن ها بحمدالله خنثی شد.

وی در پایان گفت: برخی امروز سعی دارند آمریکا را از حالت دشمن بودن خارج کنند و او را دوست معرفی کنند اما معامله برد برد با آمریکا یک حرف مضحک بود و برجام یعنی ملی شدن نفت، کشک.


انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۷:۱۷

2 Jan 2020