۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۳۸۰۹۱
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال وبختیاری:

تمامی ارزش‌های انقلاب اسلامی درقالب هنر هستند/حوزه هنری باید میان‌دار اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری باشد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تمامی ارزش‌های انقلاب اسلامی درقالب هنر هستند گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی باید میان‌دار اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری باشد، با نظارت این ارگان می‌توان مشکلات موجود در فضای هنری و فرهنگی را کاهش داد.
تمامی ارزش‌های انقلاب اسلامی درقالب هنر هستند/حوزه هنری باید میان‌دار اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری باشد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام شامگاه چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به در پیش‌رو بودن ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: امروز که به حمدالله ۴۰ سال دوران نورانی انقلاب اسلامی را پشت سرگذاشته‌ایم و باید بتوانیم رویکرد این سال‌ها را به درون و بیرون کشور ارائه دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: افراد زیادی به دنبال این هستند تا واقعیت انقلاب اسلامی را پنهان کنند، ما برای آشکار کردن این حقیقت تکلیف داریم.

وی با با بیان اینکه حوزه هنری انقلاب اسلامی باید میاندار اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری باشد، افزود: با نظارت این ارگان می‌توان مشکلات موجود در فضای هنری و فرهنگی را کاهش داد.

نکونام با اشاره به اینکه هنرآفرینی در انقلاب اسلامی بسیار زیاد است، ادامه داد: تمامی ارزش‌های انقلاب اسلامی درقالب هنر هستند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نسل جوان درگیر و معتاد فضای مجازی هستند و ضایعات این مسئله نیز در جامعه زیاد است، گفت: پژوهش‌ها و ارائه راهکارهایی برای کاهش اثرات منفی فضای مجازی باید در استان انجام شود.

انتهای پیام/1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۷:۰۸

2 Jan 2020