۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۲۹۲۷۱
امام جمعه موقت فارسان گفت:

به امر حجاب و عفاف خانواده ها باید یک نگاه ویژه داشته باشند

امام جمعه موقت فارسان یکی از عوامل مهم در جامعه بحث حجاب و عفاف عنوان کرد و گفت: امروزه همه ما در برابر این اصل مهم مسئولیم و باید به این امر مهم خصوصا خانواده یک نگاه ویژه داشته باشند.
به امر حجاب و عفاف خانواده ها باید یک نگاه ویژه داشته باشند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پیرغار، حجت الاسلام رنجبر از حضور پرشور مردم در برنامه های ماه مبارک رمضان خصوصا نمازهای جماعت  قدردانی کرد و افزود: روز قدس امسال که مردم بازبان روزه و هوای گرم نشان دادند همچنان درسنگر این انقلاب حضور پرشور دارند و به صفحه آمدند که باید قدردان این حضور با بصیرت بوده و با این حضور توطئه های دشمنان را خنثی کردند.
 
رنجبر در ادامه به فیش های نجومی برخی از مسئولین اشاره کرد و گفت: برخی از مسئولین سفره های افطار و مهمانی های آنچنانی میگیرند و با فیش های نجومی خودکه این دور از شان یک مسئولین در این کشور است که برخی خانوادها کمر آنها در برابر مشکلات خم شده است  و باید به در خواست مردم از قوه قضاییه و ریاست محترم جمهور این خیانت کاران را به سزای عملشان برساند.

خطیب موقت فارسان همچنین یکی از عوامل مهم در جا معه را بحث حجاب و عفاف عنوان کرد که امروزه همه ما در برابر این اصل مهم مسئولیم و باید به این امر مهم خصوصا خانواده یک نگاه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۰:۴۳

26 Dec 2019