۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۵
کد مطلب : ۱۴۲۳۱
رییس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان:

نمی توان بحث حادثه تصادف را به موضوع نقل و انتقال دائم معلمان پیوند زد

رییس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان گفت: معلمان حادثه دیده تصادف جاده لردگان ۲ سال به صورت موقت منتقل شده اند و کسانی که در حال حاضر تحت درمان هستند از طریق کمسیون پزشکی انتقال می یابند و بقیه افراد حادثه دیده اگر دستور خاصی واصل نشود، طبق دستورات کمیته برنامه ریزی استان تابع نقل و انتقالات قرار خواهند گرفت.
نمی توان بحث حادثه تصادف را به موضوع نقل و انتقال دائم معلمان پیوند زد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، علی مردان مردانی رییس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری صبح امروز همزمان با آغاز هفته بزرگداشت هفته معلم ضمن تبریک روز معلم به همه معلمان و سنگرداران جبهه تعلیم و تربیت در گفتگو با خبرنگار مشکات برین، اظهار کرد: در قرآن کریم از تعلیم و تعلم به عنوان بزرگترین نعمت یاد شده و پیامبر اسلام به این خاطر مبعوث شد که به مردم بیاموزد.

وی با اشاره به سال روز شهادت استاد مطهری خاطر نشان کرد: مناسب است اصول تربیت اسلامی از دیدگاه ایشان را مرور کنیم؛ این استاد گرانقدر در خصوص تربیت انسان دیدگاه هایی دارد که الهام از مکتب تربیتی اسلام معتقد است:" تربیت، پرورش استعدادهای درونی و به فعلیت درآوردن آنها است."

مردانی در مورد بومی گزینی معلمان در آموزش و پرورش استان گفت: در سطح استان تعدادی از معلمان منطقه کمتر توسعه یافته از مناطق برخودار هستند و از طرفی در مناطق برخوردار استان نیروی کافی وجود دارد و نیاز به نیروی جدید ندارند و در مقابل مناطق محروم هم نیاز به معلم دارند و اگر بخواهیم به سرعت بومی گزینی انجام شود مناطق محروم استان خالی از نیرو و مناطق برخوردار با تعداد زیاد نیرو مواجهه می شود که این صددرصد امکان پذیر نخواهد شد.

وی گفت: پیشنهاد می شود در جذب نیروهای فرهنگی در استان در سال های آینده بحث جذب نیروی انسانی بومی شهرستانی و منطقه ای در نظر گرفته شود.

رییس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان ادامه داد: این برنامه نیاز به زمان دارد، تا این فرآیند مشروط بر اینکه مجوز استخدام به آموزش و پرورش داده شود و بتوانیم نیروی غیر بومی را با نیروی بازنشسته در مناطق برخوردار جایگزین نموده و به جای آنها نیروی بومی قرار دهیم.

مردانی در مورد مطالبات معلمان حادثه ناگوار تصادف جاده‌ مواصلاتی استان که خواهان انتقال دائم به محل سکونت خود هستند، بیان کرد: این عزیزان ۲ سال به صورت موقت منتقل شده اند و کسانی که در حال حاضر تحت درمان هستند از طریق کمسیون پزشکی انتقال می یابند و بقیه افراد حادثه دیده اگر دستور خاصی واصل نشود، طبق دستورات کمیته برنامه ریزی استان تابع نقل و انتقالات قرار خواهند گرفت.

وی در مورد قول وزیر آموزش و پرورش برای رفع مشکلات نقل و انتقال معلمان حادثه دیده در سال های گذشته اعلام کرد: در این سفر انجام شده معاون وزیر قول نقل و انتقالات معلمان حادثه دیده را دادند و بعد از آن از طریق وزارتخانه نامه ای واصل شد که دستور انتقال موقت این عزیران صادر شده بود.

رییس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان ادامه داد: چون بعد و قبل از این حادثه ناگوار، تصادفاتی وجود داشت که متاسفانه معلمان دچار حادثه شده ند، ما نمی توانیم بحث حادثه تصادف را به موضوع نقل و انتقالات پیوند بزنیم.

مردانی اعلام کرد: بحث کمیسیون پزشکی و مرخصی استعلاجی معلمان حادثه دیده طبق بحث قانون اجازه دریافت امتیازات شامل حالشان می شود تا در قالب آن بتوانند به درمان خود بپردازند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۷:۴۸

31 Dec 2019