۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
کد مطلب : ۲۹۹۰۱
انصاري امام جمعه لردگان:

رمزپيروزي در تمام مسائل ايمان است/ اگر مسئولين ساده زندگي کنند، مردم هم ساده زيستي را از مسئولين ياد مي گيرند

امام جمعه لردگان به استانداران، فرمانداران و مديران کل سفارش کردند، اگر مي خواهيد براي مردم خدمت کنيد و به مشکلات مردم برسيد و از سفره هاي رنگين وتشريفاتي خوداري کنيد، اگر مسئولين ساده زندگي کنند، مردم هم ساده زيستي را از مسئولين ياد مي گيرند.
رمزپيروزي در تمام مسائل ايمان است/ اگر مسئولين ساده زندگي کنند، مردم هم ساده زيستي را از مسئولين ياد مي گيرند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان، امام جمعه لردگان در خطبه  اول نماز جمعه اين هفته به ضرورت دقت در انتخاب همسر و صفات همسر خوب اشاره داشت و گفت: همان‌طور که اصل ازدواج و تشکيل خانواده براي پسران و دختران ضرورت دارد، دقت در انتخاب همسرِ مناسب هم، امري ضروري است و دقت‌هاي ويژه‌اي را مي‌طلبد، زيرا همين دقت‌هاي اوليه است که خوش‌بختي‌هاي زندگي آينده را رقم مي‌زند.

انصاري بخش دوم خطبه ي دوم به روز مقاومت اسلام اشاره داشت و گفت: رژيم صهيونيستي با همراهي آمريکا و برخي از هم پيمانان غربي اش، با هدف تضعيف روحيه مقاومت اسلامي در لبنان، حمله نظامي را در دستور کار قرار داد.
وي افزود: حزب الله لبنان با درک فلسفه توطئه افکني دشمنان اسلام در جريان عملياتي قهرمانانه در طول 33 روز، نقشه شوم اسرائيلي ها را با شکست مواجه کرد.

امام جمعه لردگان تصريح کرد: رمزپيروزي در تمام مسائل ايمان است که همين رمز باعث پيروزي رزمندگان مقاومت اسلامي در لبنان و در ديگر مسائل انقلابي شده است.

 خطيب نماز جمعه اين هفته گفت: امام راحل عظيم الشان فرمودند: آمريکا شيطان است و امروز آمريکا در خاورميانه دارد شيطنت مي کند، داعش را بوجود آورد ودر سوريه آن جنگ را آغاز کرد و به مخالفان بشار اسد و دولت قانوني سوريه اسلحه و مهمات داد وآن همه کشتار راه انداخت واز طرفي هم مي گويد ايران تروريست است و از تروريست حمايت مي کند.


انصاري، با تبريک فرارسيدن سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي گفت: عزت و اقتدار نظام مقدس اسلامي در عرصه هاي مختلف داخلي و خارجي مديون ايثار، صبر، مقاومت و از خود گذشتگي آزادگان است.
وي اظهار کرد: تحمل سختي هاي طاقت فرساي زندان ها در عراق را بايد به خاطر ايمان قوي و روحيه خداباوري و صبر و استقامت آزادگان دانست.

وي به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در جمع نيروهاي اطلاعاتي اشاره داشت و گفت: رهبر انقلاب در جمع نيروهاي اطلاعاتي به حساسيت کار اين نيروها اشاره داشت و فرمودند: رمز پيروزي در تمام مسائل ايمان است و هر کس کاري بکند که ذره اي از ايمان مردم کاسته شود خيانت به اسلام کرده است و نيروهاي اطلاعاتي بايد ايمان و معنويت و احساس مسئوليت بيشتري داشته باشند.

انصاري گفت: رهبرانقلاب درباره حقوق هاي نامتعارف فرمودند: آنهايي که از حقوق هاي نا متعارف استفاده کردند بايستي هر چه را اضافي بردند به بيت المال برگردانند و با آنها برخورد قانوني شود.

 انصاري درپايان با سفارش به مسئولين گفت: مسئولين جمهوري اسلامي اگر مي خواهند به نظام خدمت کنند و فردا در مقابل خداوند شرمنده نباشند بايستي با افرادي که خيانت به بيت المال کردند بر خورد شود. و از مسئولين استاني و شهرستاني، استانداران، فرمانداران و مديران کل سفارش کرد، اگر مي خواهيد براي مردم خدمت کنيد به مشکلات مردم برسيد از سفره هاي رنگين وتشريفاتي خوداري کنيد،

امام جمعه لردگان افزود: اگر مسئولين ساده زندگي کنند مردم هم ساده زيستي را از مسئولين ياد مي گيرند.

انتهاي پيام1022ج /630 ل
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۶:۴۸

30 Dec 2019