:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> دولت در سال گذشته باید به جای راضی کردن اروپا، اقتصاد را پویا می کرد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۲۷۹۲۱
مسئول بسيج دانشجويي استان در آخرين ساعات سال 94:

دولت در سال گذشته باید به جای راضی کردن اروپا، اقتصاد را پویا می کرد

مسئول بسيج دانشجويي استان در آخرين ساعات سال 94 گفت: دولت مي توانست به جاي پرداختن بيش از حد به راضي کردن کشورهاي اروپايي با توجه ويژه به بخش توليد در راستاي رونق بخشي به اشتغال گامي اساسي بردارد.
دولت در سال گذشته باید به جای راضی کردن اروپا، اقتصاد را پویا می کرد
به گزارش جهانبین نیوز احمد راستينه، مسئول بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري در مصاحبه اي اختصاصي با منطقه آزاد  اظهار کرد: دولت مي توانست در سال 94 با تشکيل قرارگاه راهبردي اقتصاد مقاومتي و به کارگيري تمام ظرفيت هاي انقلاب يک گام اساسي در راستاي تحکيم اقتصاد ملي و شکستن رکود بي سابقه اقتصادي بردارد.

وی افزود: متأسفانه اين امر مهم اتفاق نيفتاد، دستورالعمل هاي جزيره اي بدون نگاه قرارگاهي و توجه به اين نکته مهم که ما در يک جنگ بزرگ اقتصادي با نظام سلطه قرار داديم، ضرورت ايجاد اقتصاد مقاومتي ضرورتي انکارناپذير است.

راستینه خاطر نشان کرد:به خاطر اينکه دولت تصور ميکند در تعامل با چند کشور مي تواند مشکل اقتصاد ايران را حل کند اين قرارگاه بزرگ اقتصادي شکل نگرفت.

وی تاکید کرد: دولت در سال 94 مي توانست با ارتباط میان بخش صنعت و دانشگاه در يک نگاه کلان ملي بسياري از گره هاي صنعت را به دست جوانان مبتکر ايراني و دانشمندان خلاق در دانشگاه ها حل کند.

راستینه گفت: دولت مي توانست به جاي پرداختن بيش از حد به راضي کردن کشورهاي اروپايي با توجه ويژه به بخش توليد در راستاي رونق بخشي به اشتغال گامي اساسي بردارد.

راستينه گفت: دولت ميتوانست به جاي تمرکز بر رفت و آمد هاي تبليغي ديپلماسي با توجه به عمق نفوذ ايران در منطقه آمادگي بسياري از کشورهاي آسيايي و آفريقايي براي افزايش مبادلات تجاري نقش موثري را در بدست گرفتن بازارهاي اقتصادي فراهم نمايد.

مسئول بسیج دانشجویی استان گفت: دولت مي توانست از بستر امنيت پايدار جمهوري اسلامي و نقش ويژه ترانزيتي خود و اتصال بازارهاي آسياي ميانه به خليج فارس حداکثر بهره برداري را نمايد.

وی تاکید کرد: دولت بايد از اختلاف جدي ميان روسيه و آمريکا و بحران هايي که براي روسيه توسط نظام سلطه شکل گرفت در راستاي صادرات محصولات غذايي در بازار روسيه و همچنين استفاده از فناوري هاي صنعتي روسيه در کشور ايران بيشترين فرصتهاي اشتغال را فراهم نمايد.

مسئول بسيج دانشجويي استان در پاسخ به سوال خبرنگار منطقه آزاد در خصوص بهترين و بدترين خبرهاي استان چهارمحال و بختياري گفت: بهترين خبر استان برگزاري کنگره 2400 شهيد استان در سالروز ورود مقام معظم رهبري به استان چهارمحال و بختياري بود.

وی خاطر نشان کرد: شايد بتوان گفت بدترين خبرها مربوط به تصادفات متعدد هم استاني هاي عزيز که بعضاً با تلفات جانسوزي همراه بوده، است.
انتهاي پيام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۸:۵۷

2 Jan 2020