۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۳۳۵۹۱
بذرپاش:

رکود حاکم در کشور در 50 سال اخیر بی سابقه است/ اصولگرایان نیازمند وحدت برای انتخابات 96 هستند

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از سرفصل های اساسی مشکلات اقتصادی که کشور ما با آن روبه رو است، رکود بی سابقه ای است که از سه سال اخیر دامن گیر کشور شده و به نظر کارشناسان اقتصادی در پنجاه سال اخیر این مقدار بی سابقه بوده است.
رکود حاکم در کشور در 50 سال اخیر بی سابقه است/ اصولگرایان نیازمند وحدت برای انتخابات 96 هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد بذرپاش در گفتگو با قم فردا، ضمن اشاره به انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ گفت: جریان های مومن و متعهد به انقلاب، باید با انسجام و با برنامه در صحنه حاضر شوند، خداوند به این همکاری ها و باهم بودن ها برکت خواهد داد.

وی افزود: مسئولین باید در صحنه پیش رو که همراه حضور گسترده مردم خواهد بود تلاش خود را بیش از پیش کنند، این عرصه بسیار حساس و مهم است؛ باید بدانند که امروز کشور از مشکلات اساسی رنج میبرد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آینده بیان داشت: این دوره از انتخابات باید رقابت برنامه ها باشد، باید شعارها حداقل و ارائه برنامه ها حداکثر باشد، آن هم در شرایطی که کشور با مشکلات اساسی اقتصادی روبرو است.

وی اضافه کرد: یکی از سرفصل های اساسی مشکلات اقتصادی که کشور ما با آن روبه رو است، رکود بی سابقه ای است که از سه سال اخیر دامن گیر کشور شده و به نظر کارشناسان اقتصادی در پنجاه سال اخیر این مقدار بی سابقه بوده است.

بذرپاش خاطرنشان کرد: رکود روزبه روز اثر خود را به صورت محسوس بر اشتغال گذاشته است، مجموعه های تولیدی و اقتصادی نسبت به تعدیل نیروی کار اقدام می کنند که باید در مقابل این بحران سدی گذاشته شود تا برگردد. باید همه برنامه ها به این موضوع معطوف شود تا کشور از این مرحله سخت عبور کند.

وی با اشاره به بیانات مراجع عظام تقلید اظهار داشت: از نظر مراجع هم مشکل اصلی امروز کشور ما، مشکل اقتصادی است،باید هرچه سریعتر بر این مشکلات فائق بیاییم و برای حل آنها تلاش کنیم.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در پایان بیان داشت: در انتخابات هم باید ارائه برنامه های حل این معضلات در دستور کار قرار بگیرد. احزاب مختلف باید در درجه اول برنامه های خود را برای حل این مشکلات ارائه دهند؛ وحدت اصولگرایان شرط لازم است، اما مسئله مهم و اساسی ارائه نسخه های حل این مشکلات است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۰۶:۵۷

29 Dec 2019