۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۳۷۶۴۱
فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری:

كشف بيش از 137 كيلو ترياك در چهارمحال و بختياري

فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختیاری از كشف بيش از ۱۳۷ كيلو گرم ترياك در دو عمليات مشترك و دستگيري چهار نفر در اين رابطه خبر داد.
كشف بيش از 137 كيلو ترياك در چهارمحال و بختياري
سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: طي ۴۸ ساعت گذشته همكاران ما در پليس مبارزه با موادمخدر با كنترل محورهاي مواصلاتي استان و طي دو عمليات مجزي و مشترك موفق شدند چهار خودروي حامل مواد مخدر را كه قصد انتقال مواد به استان هاي مركزي را داشتند توقيف و در بازرسي از اين خودروها ۱۳۷ كيلو گرم ترياك كشف كنند.

وي با اشاره به اينكه در اين رابطه چهار نفر از سوداگران مرگ نيز دستگير و تحويل مقامات قضايي شدند افزود: با تلاش همكاران ما در پليس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان‌هاي تابعه از ابتداي سال جاري تا كنون بيش از ۲ تن و ۷۰ كيلو انواع مواد مخدر كشف شده و در اين راستا ۲۰ باند تهيه و توزيع مواد مخدرمتلاشي و ۳۸ دستگاه خودرو نيز توقيف شده است.

فرمانده نیروی انتظامي چهارمحال و بختياري ضمن تأكيد بر افزايش ۵۰ درصدي كشف موادمخدر در سال جاري مبارزه بي امان با موادمخدر را از اولويت هاي پليس استان دانست و خاطرنشان كرد: برخورد قاطع و قانوني با سوداگران مرگ از راهبردهاي عملياتي مهم مجموعه فرماندهي انتظامي استان است كه همواره در دستور كار قرار دارد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۲:۳۹

30 Dec 2019