۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۴۰۳۳۱
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردل خبر داد:

برگزاری دوره تخصصی نجات در سیلاب و آب های خروشان در اردل

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردل از برگزاری دوره آموزش تخصصی نجات در سیلاب و آبهای خروشان با حضور 80 نجاتگر استان به میزبانی این شهرستان خبرداد.
برگزاری دوره تخصصی نجات در سیلاب و آب های خروشان در اردل
شیروان خسروی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: در راستای ارائه آموزش های تخصصی امداد و نجات، پیشبرد و تحقق اهداف و ماموریت های جمعیت، دوره آموزش تخصصی نجات در سیلاب و آبهای خروشان سازمان جمعیت هلال احمراستان چهارمحال و بختیاری به میزبانی جمعیت هلال احمر شهرستان اردل به مدت پنج روز برگزار شد.

خسروی افزود: این دوره از ۱۷ شهریورماه تا ۲۱ شهریورماه با حضور تعداد ۸۰ نجاتگر از سرتاسر استان و با مربیان برجسته و باتجربه ی کشوری برگزار شد.

وی با بیان اینکه آشنایی با تجهیزات جستجو در سیلاب، آموزش خودامدادی در سیلاب، اصول صحیح شنا، بقا در آب، حمل صحیح مصدوم، آموزش گره ها و کارگاه زنی روی آب و حمل مصدوم، آماده سازی قایق و کنترل قایق و قایق رانی، عبور از رودخانه و موانع و پرتاب گوی امدادی و روش های نجات مغروقان در سیلاب، بیماری ها و کمک های اولیه در سیلاب و راه های پیشگیری از سیل از سرفصل های این دوره بوده است بیان کرد:در پایان این دوره ۲۰ نفر موفق به دریافت گواهی دوره تخصصی جستجو و نجات در سیلاب شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردل اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزش و آماده سازی نیروها و تیم های عملیاتی برای نجات غریق در رودخانه ها سِیل ها و حوادث های آبی منطقه ای بوده است.

انتهای پیام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۳:۴۸

27 Dec 2019