۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳
کد مطلب : ۳۵۳۹۱
امام جمعه موقت شهر بن:

مسئولين پيگيري رفع مشکلات مردم باشند/تخريب و حمله به نهاد هاي انقلابي عاقبت خوبي ندارد

امام جمعه موقت شهر بن گفت: چندوقتي است که حمله به نهاد هاي انقلابي در دستور کار دشمنان قرار گرفته است و متاسفانه برخي از مسئولين هم آب به آسيابشان ريخته و نيش و کنايه به همين نهاد ها مي زنند، مسئولين پيگير رفع مشکلات مردم باشند.
مسئولين پيگيري رفع مشکلات مردم باشند/تخريب و حمله به نهاد هاي انقلابي عاقبت خوبي ندارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر، حجت السلام ابوالفضل احمدي امام جمعه موقت شهر بن در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته ضمن دعوت به تقوايي الهي گفتيکي از آثار تقوا اين است که در راه رشد و کمال و سعادت ارتقا داده و موانع را بر طرف ميکند و راه را براي او هموار ميکند.

وي افزود:يکي از موانع جدي رسيدن به سعادت حب الدنيا مي باشد و به عنوان اصلي ترين منشا انحرافات از مسير حق مي باشد.حب الدنيا گاهي پست، گاهي مقام، گاهي منزلت، گاهي زن و فرزند و ... مي باشد.

خطيب نماز جمعه بن گفت: در قلب انسان دو چيز نمي تواند باهم باشد: يا بايد حب الله در قلب انسان باشد يا حب الدنيا اگر حب الدنيا قرار گرفت حب الله، حب ائمه، حب پيامبر از دل انسان مومن مي رود و اگر حب الله در دل انسان قرار گرفت حب الدنيا از دل انسان مي رود و انسان در مسيرسير الي الله و سعادت قرار مي گيرد

احمدي افزود :بنابراين آن چه که دست انسان را مي گيرد و ريشه ي حب الدنيا را بر مي کند و انساني که تقوا رارعايت کند براي او خلوت و آشکار فرقي نمي کند و خداوند را در همه جا حاضر و ناظر مي بيند و اگر تنها همين را رعايت کند کارهاي انسان درست شده وسعادت دنيا و آخرت نصيبش مي شود.

وي با تسليت ايام شهادت امام جعفر صادق عليه السلام گفت: آن چه که در شهادت و تولد ائمه اطهار بايد مورد توجه قرار بگيرد اين است که در اولويت اول بايد شناخت معارف عميق اهل بيت در برنامه ها باشد، سينه زني، گريه و عزاداري هدف نيست بلکه وسيله است تا ما با اين وسيله ها به شناخت بيشتر اهل بيت سلام الله عليها برسيم.

احمدي ضمن اشاره به گراميداشت هفته ي شوراي نگهبان گفت: اين شورا از جايگاه و مقام بلندي برخوردار است و همان طور که مقام معظم رهبري در مورد پروژه ي نفوذ فرموده است بايد حواسشان را جمع کنند تا از افراد نالايق و ناشايست و مغرض در اين نهاد مهم قرار نگيرند و شان اين جايگاه مهم را حفظ کند. اين شورا از 6نفر فقيه و6نفر حقوقدان تشکيل شده است نه از 12نفر معصوم که فاقد هرگونه عيب و خطايي باشند بالاخره اين شورا هم گاهي دچار خطا و مشکلات مي شود و به همين شورا گاهي وقت ها نقد منصفانه و عادلانه بايد کرد.

وي ضمن ابراز ناراحتي از برخي مسئولين کشوري گفت: چند وقتي است که حمله به نهاد هاي انقلابي در دستور کار دشمنان قرار گرفته است و متاسفانه برخي از مسئولين هم آب به آسيابشان ريخته و نيش و کنايه به همين نهاد ها مي زنند. اين نهاد هاي انقلابي از اول همراه و همگام با نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران جلو آمده اند و حال نبايد از تريبون و جايگاهي به تخريب اين نهاد ها دست بزنيم.

خطيب نماز جمعه بن افزود: اين آقايان و مسئولين اگر دلسوز انقلاب هستند سرشان را پايين بگيرند و براي مردم کار بکنند و هي به دنبال تريبون نباشند و حواشي را مطرح نکنند.

وي با بيان اينکه اين مردم هم بني صدر را ديده اند و هم شهيد رجايي را؛ گفت: اگر شخصي مثل شهيد رجايي دلسوزانه براي نظام و مردم کار و فعاليت بکند مردم هم قدردان آن خواهند بود و اگر شخصي هم مثل بني صدر درصدد براندازي نظام و انقلاب باشند مردم مي دانند با اين افراد چطور برخورد کنند؛ و او هم از ترس همين مردم چادر بر سر کرد و گريخت.

وي افزود: از مسئوليني که در راس کشور قرار دارند اين انتظار نمي رود که از تريبون هاي رسمي به نهاد هاي انقلابي هجمه کنند و بايد حواسشان باشد تبعات و مسئوليت حرف هاي خودشان را به عهده بگيرند.


انتهاي پيام/520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۸:۳۲

27 Dec 2019