۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۲۳۸۷۱
حجت الاسلام راشد يزدي:

لزوم استفاده صحيح از فناوري هاي نوين/ جنگ فرهنگي ادامه دارد

جنگ امروز جنگ فرهنگ است و جوانان با استفاده از نيروي فکر، فرهنگ و استفاده از فناوري هاي نوين مي‌تواند دشمن را به زانو درآورد و براي تحقق اين امر به سنگر هاي علم، کشاورزي و صنعت نياز دارد.
لزوم استفاده صحيح از فناوري هاي نوين/ جنگ فرهنگي ادامه دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر، حجت الاسلام کاظم راشد يزدي، در سلسله نشست هاي طرح تقويت مباني اعتقادي و شبهه زدايي ديني با موضوع تربيت نسل جوانان براي شناخت جامعه و سبک زندگي اسلامي در مصلاي شهرکرد به تشريح ويژگي هاي جوان در خانواده و جامعه متعالي پرداخت و افزود: جوانان با فرهنگ مي توانند مسائل فرهنگي امروز جامعه را درک و خود را براي مقابله با هجمه هاي فرهنگي دشمن مصلح کنند.

استاد حوزه علميه خاطرنشان کرد: جنگ امروز جنگ فرهنگ است و جوانان با استفاده از نيروي فکر، فرهنگ و استفاده از فناوري هاي نوين مي‌تواند دشمن را به زانو درآورد و براي تحقق اين امر به سنگر هاي علم، کشاورزي و صنعت نياز دارد.

حجت الاسلام راشد يزدي تصريح کرد: کشوري بر گروه مقابل خود پيروز مي شود که مصلح به سلاح فرهنگ باشد و لذا دانشگاه ها بايد مردان نيرومند را از لحاظ علمي پرورش دهند و روانه ميادين نبرد و جبهه هاي دغدغه کنند.

وي اسلام را دين قلم، کتاب و علم آموزي معرفی کرد و گفت: پرورش مهندسان و متخصصان از نسل جوان باعث همراه شدن علم و صنعت در راستای پیشرفت و توسعه جامعه اسلامی مي شود.

حجت الاسلام راشد يزدي داشتن دانش شغلي، توانايي و مشورت انجام کارها را از اصول انتخاب کارگزاران در جامعه اسلامي دانست و اظهار داشت: تلاش براي کسب علم و دانش جوان را با سرعت بيشتري به سمت اهداف عالي فرهنگي و اقتصادي سوق مي دهد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۴:۱۶

31 Dec 2019