۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴
کد مطلب : ۳۹۸۰۱
رئيس سازمان بسيج عشاير:

ما انقلاب کرديم که دستورالعمل هاي رضاخاني را کنار بگذاريم

رئيس سازمان بسيج عشاير گفت: تمامی دستورالعمل‌ها بصورت واحد تغییر کرده است، ما انقلاب کرديم که دستور العمل هاي رضاخاني را کنار بگذاريم.
ما انقلاب کرديم که دستورالعمل هاي رضاخاني را کنار بگذاريم
به گزارش جهانبین نیوز ، نصرالله سيف رئيس سازمان بسيج عشاير ظهر سه شنبه در همايش تجليل از عشاير، چوپانان و شبانان چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه مشکلات کشور با روحيه انقلابي و جهادي مسئولان حل مي شود، اظهار داشت: مشکلات امرز جامعه نيازمند داشتن روحيه جهادي و انقلابي توسط مسئولان است.

وي با اشاره به اينکه دشمن به دنبال گرفتن روحيه وحدت و همدلي در جامعه است، بيان کرد: دشمن مي خواهد با اعمال تحريم ها و فشارهاي اقتصادي به کشور ضربه بزند.

رئيس سازمان بسيج عشايري با اشاره به اينکه حضور مسئولان در مناطق محروم و عشايري ضروري است، بيان کرد: مسئولان بايد از نزديک محرميت ها را ببينند و مشکلات عشاير را لمس کنند.

وي با بيان اينکه عشاير در عرصه هاي مختلف انقلاب اسلامي از جمله هشت سال دفاع مقدس، تحريم ها، راهپيمايي ها و ... حضور پر رنگي داشته اند، بيان کرد: عشاير جزو بهترين افراد جامعه هستند و نيازمند بهترين خدمات مي باشند.

رئيس سازمان بسيج عشايري تاکيد کرد: در دوران طاغوت به عشاير رسيدگي نمي شد و مشکلات اين قشر جامعه ديده نمي شد.

وي تاکيد کرد: سپاه و بسيج نقش مهمي در رفع محروميت زدايي در مناطق محروم و عشايري کشور داشته اند و اگرچه مشکلات در بخش عشايري همچنان زياد است اما بايد با کار انقلابي و جهادي تمام مشکلات اين قشر جامعه را حل کنيم.

رئيس سازمان بسيج عشايري ادامه داد: عشاير الگو هستند و نقش مهمي در توليد کشور دارند.

وي با اشاره به اينکه عشاير در تحقق اقتصاد مقاومتي نقش مهمي دارند، بيان کرد: عشاير با توليد محصولات لبني و دامي و صنايع دستي نقش مهمي در تحقق اقتصاد مقاومتي ايفا مي کنند.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۰:۵۱

29 Dec 2019