۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۲۴۱۳۱

کسب رتبه برتر جشنواره ادبيات کودک و نوجوان رضوي توسط نويسندگان شهرکردي

نويسندگان انجمن نويسندگي سخن شهرستان شهرکرد در دهمين جشنواره ادبيات کودک و نوجوان رضوي حائز رتبه برتر شدند.
کسب رتبه برتر جشنواره ادبيات کودک و نوجوان رضوي توسط نويسندگان شهرکردي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  اساتيد برتر، در اين جشنواره که بيش از ۲ هزار اثر ادبي شامل قطعه ادبي شعر و داستان از اقصي نقاط ايران اسلامي به دبيرخانه جشنواره رسيده بود.

هيئت‌داوران پس از بررسي آثار برتر را معرفي کردند که سهم انجمن نويسندگي سخن شهرکرد از اين ميان هشت اثر بود.

برگزيدگان به نام هاي خاطره شيوندي (نفر اول قطعه ادبي در بخش بزرگسالان) ياسمين مظاهري (نفر سوم قطعه ادبي در بخش بزرگسالان) رادمهر پش نفر دوم،قطعه ادبي در بخش نوجوانان-سروش غلامي نفر سوم داستان در بخش بزرگسالان-معصومه عظيمي برگزيده داستان در بخش نوجوانان-هم چنين برگزيده داستان کوتاه در استان سمنان-فاطمه کاظمي نفر اول داستان در بخش کودک-حديثه کيواني (نفر دوم داستان در بخش بزرگسالان) و سميه اسدي نفر سوم داستان در بخش نوجوانان مي‌باشند.

در همين راستا خانم کبيري رئيس اداره فرهنگ و ارشاد شهرکرد گفت انجمن نويسندگي سخن شهرکرد از باسابقه ترين انجمن هاي ادبي استان محسوب مي‌شود که به شکل تخصصي و حرفه اي به نقد و تحليل و آموزش آثار داستاني هنرجويان و اهل قلم استان مي‌پردازد.

در حال حاضر نقي بلال دهکردي نويسنده و منتقد استان رئيس و مدرس آموزشي اين انجمن است وباحمايت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان شهرکرد کارگاه حرفه اي آموزشي انجمن را دوشنبه هر هفته به شکل مستمر دران اداره برگزارمي نمايد؛ و نتيجه آن، برگزيده شدن نويسندگان اين انجمن در جشنواره مذکور مي باشد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۴۲:۳۸

2 Jan 2020