۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۳۵۱۱۱
شهردار شلمزار:

درياچه شلمزار با اجراي طرح جامع گردشگري به قطب گردشگري استان بدل مي شود

شهردار شلمزار از تهيه طرح جامع گردشگري درياچه شلمزار خبر داد وافزود: با اقدامات اساسي درياچه شلمزار را به قطب گردشگري استان چهارمحال و بختياري بدل مي نمائيم.
درياچه شلمزار با اجراي طرح جامع گردشگري به قطب گردشگري استان بدل مي شود
به گزارش جهانبین به نقل از  کيار بيدار محمدرضا حمزه گفت: درياچه شلمزار بدليل برخورداري از ويژگي ها و زيبايي هاي خاص خود يکي از بهترين گردشگا ها و مراکز گردشگري و تفريحي شهرستان کيار است که مي طلبد در راستاي فضاي سازي و زيبا سازي محوطه اين درياچه، جاده ي دسترسي و ديگر امکاناتي که براي يک مکان گردشگري لازم است اقدامات اساسي به عمل آورد.

وي در تکميل صحبت هاي خود گفت: بمنظور رفاه مسافران و گردشگران از ابتداي سال جاري اقداماتي در مرکز تفريحي گردشگري درياچه شلمزار به عمل آمد که مي توان به خريد ونصب سپتينگ پلي اتيلن جهت سرويس بهداشتي، ايجاد، شن ريزي تسطيح پارکينگ، مرمت سيستم روشنايي محوطه درياچه .تکميل سيستم روشنايي مسير درياچه تا شهر شلمزار به طول ۳کيلومتر، پيگيري احداث سرويس بهداشتي جديد درحال احداث ضلع غربي درياچه، احداث پنج دهنه مغازه در کنار پارکينگ، احداث بلوار ورودي درياچه و نصب و بهره برداري از سيستم روشنايي آن اشاره کرد.

حمزه افزود: اعتبار اقدامات انجام شده از محل اعتبارات سازمان همياري شهرداري ها و دهياري ها تامين شده است و تا کنون مبلغ يک ميليارد ريال از محل اعتبارات مذکور در اين محل هزينه شده است.

شهردار شلمزار در پايان گفت: با توجه به اينکه طرح جامع درياچه شلمزار آماده شده است پيگيري هاي لازم جهت احراي اين طرح در حال انجام است که اميدواريم با حمايت دستگاه هاي ذي ربط به نتيجه دلخواه برسيم

به گزارش پايگاه خبري تحليل کيار بيدار شلمزار مرکز شهرستان کيار در فاصله ۳۵کيلومتري جنوب غرب شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختياري قرار دارد و در فاصله ۳کيلومتري آن درياچه ي زيبايي واقع شده است.
انتهاي پيام/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۴:۳۳

27 Dec 2019