۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۳۸۱۸۱
زباله؛ زخمي که بي صدا تن زمين را فرسوده مي کند+ تصاوير

بخشداران و دهياران چرا در جمع آوري زباله ها نظارت ندارند؟

بدون شک در زمينه توسعه و ترويج فرهنگ حفاظت از محيط زيست و توجه به جمع آوري زباله از سطح طبيعت نيازمند فرهنگ سازي است که در اين خصوص رسانه ملي و انعکاس حرکت هاي نمادين جمع آوري زباله از سطح طبيعت با حضور و مشارکت مردم نقش بسزايي ايفا مي کند.
بخشداران و دهياران چرا در جمع آوري زباله ها نظارت ندارند؟
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ متاسفانه  بدليل سطح پايين "سواد زيست محيطي" بسياري از شهروندان، پديده ريختن زباله هاي خانگي و گردشگري در کنار جاده ها، داخل تفرجگاهها، اطراف چشمه ها و رودبارها و حتي رودخانه ها، دامنه کوهستان ها و مراتع رنگين منطقه و ...  طبيعت چهره آلوده، نامطلوب و نامناسبي به خود گرفته و بدون شک  از درجه زيبايي آنها کاسته خواهد شد و کم نيستند تفرجگاههاي زيبايي در شهرستان لردگان که چهره شان  بعد از چند سال استفاده  يا در واقع سوء استفاده توسط تخريب کنندگان طبيعت به محيطي آلوده تبديل شده اند.

مسئله حفظ محيط زيست يكي از مسائل روز جهان است، فاجعه زيست محيطي نه تنها آرامش و امنيت را از زندگي انسان مي ربايد بلكه سلامتي و هستي را تهديد مي کند.

تصاويري را که مشاهده مي کنيد مربوط به روستاي هاي شيراني و خاردان در فاصله سه کيلومتري شهر لردگان، که توسط مردم اين روستا و عدم نظارت مسئولين مربوطه ، زباله ها در کنار جاده ها رها شده اند .









 
 

 انتهای پیام/1022ج
مرجع : پایگاه خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۵:۱۷

2 Jan 2020