۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
کد مطلب : ۳۱۱۵۱
امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

12 قيام بختياري بعد از نهضت ا امام حسين(ع) سند محکمي بر پيوند عميق با اهل بيت است

امام جمعه موقت کوهرنگ گفت: بختياري ها پس از نهضت امام حسين (ع) در کربلا 12 قيام بر عليه حکومت بني اميه و بني عباس انجام دادند و اين خود سند محکمي است که قوم بختياري پيوندي بسيار عميق با اهل بيت پيامبر داشتند.
12 قيام بختياري بعد از نهضت ا امام حسين(ع) سند محکمي بر پيوند عميق با اهل بيت است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه موقت کوهرنگ در خطبه هاي اين هفته 23 مهرماه 95 شهر چلگرد با اشاره به شهادت امام سجاد (ع) و ذکر فضائل ايشان، قيام هاي بعد از نهضت امام حسين (ع) از جمله قيام توابين، قيام مختار و قيام نقش آفرين قوم بختياري و همراهي اهل بيت پيامبر گفت: بختياري ها پس از نهضت امام حسين (ع) در کربلا 12 قيام بر عليه حکومت بني اميه و بني عباس  انجام دادند و اين خود سند محکمي است که قوم بختياري پيوندي بسيار عميق با اهل بيت پيامبر داشتند.

حجت الاسلام صادق اسلامي در ادامه با اشاره به روز تربيت بدني و اهميت ورزش، خواستار بالا رفتن سرانه ورزش در شهرستان شد و افزود: بايد شاخصه‌هايي که مربوط به ورزش روستايي و بازي‌هاي بومي و محلي است توسعه و ارتقا و امکانات ورزشي به سمت روستاها گسترش يابد زيرا آنها نيز حق زيادي از ورزش استان دارند.

وي اظهار کرد: اگر خواستار جامعه‌اي سالم هستيم و انتظار پيشگيري از آسيب‌هايي نظير اعتياد و ... هستيم بايد ورزش در جامعه رواج يابد.
 
 امام جمعه موقت کوهرنگ افزود: متاسفانه سرانه ورزش در شهرستان کم است که در اين ميان ورزش بانوان بسيار مظلوم واقع شده است.

انتهاي پيام/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۴:۲۵

29 Dec 2019