۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۱۸۱۰۱
رئيس تبليغات اسلامي شهرستان اردل:

حمايت از مردم مظلوم فلسطين يکي از مهمترين وظايف مسلمانان است

امروز مهمترين موضوع در جهان اسلامي اتحاد مسلمان و حمايت همه جانبه از مظلوم فلسطين مي باشد.
حمايت از مردم مظلوم فلسطين يکي از مهمترين وظايف مسلمانان است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام سيد حسن چراغي صبح امروز در خطبه هاي نماز عيد قربان که در مسجد حضرت ابالفضل (ع) شهر اردل با حضور باشکوه مردم ولايتمدار اين شهر برگزار شد ضمن تبريک فرا رسيدن عيد سعيد قربان اظهار داشت: اين عيد از بزرگترين اعياد مسلمانان است که بايد پيام هاي آن از جمله وحدت و عزت را در جهان گسترش دهيم.

چراغي در ادامه تصريح کرد: دفاع از مردم مظلوم فلسطين و حمايت از اين سرزمين مقدس، مبارزه با ظالمان و جنايتکاران يکي از مھمترين وظايف مسلمانان است.

وي با تاکيد بر ضرورت ھوشياري دنياي اسلام در برابر جنايات صھيونيستي در سرزمين فلسطين اظھار داشت: عدم حمايت مسلمانان و ادامه جنايتھا و اشغال فلسطين باعث ميشود دنياي اسلامي روي خوش را نبيند.

اين مسئول در پايان با اشاره به اينکه ائتلاف عليه گروهک تروريستي داعش دستاويزي براي حضور آمريکا در منطقه است، يادآوري کرد: اين گروهک توسط خود استکبار ايجاد شده و مردم دنيا هم به رويکرد آمريکا اعتماد ندارند.

چراغي با بيان اينکه آمريکا براي حفظ منافع خود ناامني در خاورميانه را دنبال مي کند، گفت: استکبار جهاني مي کوشد تا با ايجاد ناامني درکشورهايي از جمله سوريه و عراق، ثروت کشورهاي خاورميانه را به غارت ببرد.
انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۴:۵۶

2 Jan 2020