۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۳۹۷۱۱
معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد

ذخیره‌سازی ۱۷۰ تن گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری

معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از خرید حمایتی، انجماد و ذخیره سازی ۱۷۰ تن گوشت مرغ تولیدی استان در بهار امسال خبر داد.
ذخیره‌سازی ۱۷۰ تن گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری
سام مردانی معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز، از خرید حمایتی، انجماد و ذخیره سازی ۱۷۰ تن گوشت مرغ تولیدی استان در بهار امسال خبر داد و اظهار کرد: به‌منظور جلوگیری از نوسان قیمت گوشت مرغ در بازار و حمایت مستقیم دولت از محصولات تولیدی، این میزان گوشت در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شد.

وی افزود: در صورت کمبود گوشت مرغ در بازار و یا افزایش قیمت، گوشت ذخیره‌سازی شده در کمترین زمان ممکن وارد چرخه مصرف می‌شود.

معاون بهبود تولیدات دامی جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به توزیع روزانه ۷۰ تن گوشت مرغ در استان اضافه کرد: در سه ماه نخست امسال ۳ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌ها انجام شده است.

مردانی تاکید کرد: هیچ محدودیتی از نظر تامین مرغ مصرفی در بازارهای استان وجود ندارد و هم اکنون ۲ میلیون و ۳۴۰ هزار قطعه مرغ و ۶۴ هزار جوجه بالای ۴۲ روز در سالن‌های پرورش مرغ استان وجود دارد.

قابل ذکراست، ظرفیت تولید سالانه مرغ گوشتی در ۲۴۰ واحد مرغداری فعال استان ۳۰ هزار تن است و تولید گوشت سفید در این خطه بیشتر از سرانه مصرف کشور گزارش شده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۴:۰۲

2 Jan 2020