۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۳۵۷۵۱
فرمانده سپاه کوهرنگ:

تجلیل از شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت و مایه ی بقای انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: تجليل و تبجيل از شهدا، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و مايه ي بقاي انقلاب اسلامي است و به برکت شهداي انقلاب، امروز ايران اسلامي در عرصه هاي ملي و بين المللي بر قلل رفيع و منيع افتخار ايستاده است.
تجلیل از شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت و مایه ی بقای انقلاب اسلامی است
به گزارش جهانبین نیوز، به نقل از کوهرنگ خبر، سرهنگ کرم نظري سرمازه، فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در يادواره شهداي دهستان موگويي کوهرنگ با بيان اينکه شهدا مايه افتخار مکتب الهي هستند و کار براي خدا از ويژگي‌هاي بارزشان بود، اظهار داشت: هدف شهدا پيروي از ولايت و دفاع از خاک ايران بود و رمز ماندگاري آن‌ها اخلاص در عمل است.

وي با اشاره به اينکه خاطرات جانبازان خاموش است، افزود: در مقابل دشمن و در ميدان مين رزمندگان ما را عشق پيروز مي‌کرد و ماجراي شهدا حرکت‌هاي فردي نبود و در رشادت‌هاي آن‌ها وحدت و يکدلي موج مي‌زد.

سرهنگ نظري با بيان اينکه پيام نهايي شهدا اين است که باهم باشيم و نسل جوان امروز در ميدان بزرگ‌تر حضور دارند، گفت: اين عرصه نياز به مقاومت دارد و بايد در اين ميدان راه شهدا را فراموش نکنيم چرا که اگر فراموش شود شرمنده شهدا مي‌شويم و بايد نقشه راه را از رهبرمان و خانواده شهدا و جانبازان بگيريم.

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ تصريح کرد: برگزاري يادواره‌هاي شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام است، راه شهدايي که محور زندگي آن‌ها خدا بود و براي خدا کار مي‌‌کردند و اگر کار ما براي رضاي خدا باشد از تعريف و تمجيد ديگران در کار خود مغرور و از سرزنش شان نا اميد و مأيوس نمي‌شويم.

وي بيان داشت: تجليل و تبجيل از شهدا، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و مايه ي بقاي انقلاب اسلامي است و به برکت شهداي انقلاب، امروز ايران اسلامي در عرصه هاي ملي و بين المللي بر قلل رفيع و منيع افتخار ايستاده است.
 
سرهنگ نظري يادآور شد: تکريم و تعظيم از مقام شامخ شهدا يک وظيفه و ضرورت غير قابل انکار است، شهدا با تاسي از اعمال و رفتار حضرت امام حسين (ع) درس فداکاري، وفاداري، از خود گذشتگي و شجاعت، شهامت ، صداقت و ... آموختند و در عمل نيز آن را به اثبات رسانيدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشاني نمودند و حماسه اي جاويد آفريدند.

انتهاي پيام1022ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۳:۵۶

2 Jan 2020