۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۳۱۷۹۱
امام جمعه موقت شهر اردل:

راهپيمايي عظيم اربعين حسيني، حرکت عشق و ايمان است

امام جمعه موقت شهر اردل گفت: راهپيمايي عظيم اربعين حسيني حمايت از شور و حماسه حسيني در جهان و حمايت از شور و حماسه حسيني در جهان است.
راهپيمايي عظيم اربعين حسيني، حرکت عشق و ايمان است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام حميد بهرامي امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي در خصوص احسان به والدين در آيات و روايات گفت: در سوره بقره آيه ۸۳ خداي متعال در كنار توحيد و عبادت به خدا احسان به پدر و مادر را مطرح كرده است، طوري‌ كه اين احسان و محبت به صورت شخصي و نه با وجود واسطه انجام شود.

بهرامي با اشاره به آيه‌اي از قرآن خاطرنشان كرد: خداوند حكم كرده تو را به پرستش او و احسان به والدين و اينكه هنگام پيري و سالخوردگي باعث رنجش و ناراحتي آنها نشوي و در برابر خواسته‌هاي مكرر آنها آه و واي نكني و آنها را از خود مراني، با آنها بلند صحبت نكني و در فروتني، خاكساري و محبت را به سوي آنها بگشائي، همان گونه كه در كودكي، آنها به شما محبت روا داشته‌اند.

وي با اشاره به ۲۹ آبان ماه فرارسيدن هفته بسيج و گراميداشت اين هفته گفت: هفته بسيج، هفته تجديد ميثاق با امام، مقام معظم رهبري و شهدا است.

بهرامي بيان کرد: بسيجي بايد هميشه مدافع ارزش هاي نظام و گوش به فرمان ولي فقيه و نائب امام زمان خود باشدو در اين راه هميشه ثابت قدم بماند مانند بسيجيان دوران دفاع مقدس که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و تقديم اين انقلاب کردند و در مقابل دشمنان قسم خورده اين انقلاب هشت سال ايستادگي نمودند.

وي ادامه داد: امروز تشکيلات بسيج با وسعت بيشتر در قلمرو بالاتري قرار دارد و اين امر نشان دهنده اين است که رهبري قدردان اين مجموعه است.

امام جمعه موقت شهر اردل در بخش ديگر خطبه ها نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن عرض تسليت به مناسبت فرارسيدن اربعين حسيني بيان کرد: مراسم اربعين حسيني با حضور هيئت هاي مذهبي در روز يکشنبه ۳۰ آبان با شکوهتر از سال هاي قبل در شهرستان اردل برگزار مي شود.

بهرامي با اشاره به حرکت بسيار عظيم و با شکوه مراسم راهپيمايي اربعين حسيني عنوان کرد: راهپيمايي عظيم اربعين حسيني حمايت از شور و حماسه حسيني در جهان است.

وي افزود:اين يک حرکت الگويي براي جهان اسلام و بشريت است و دنيا با اين حرکت متوجه عظمت امام حسين و شيعيان و مسلمانان سراسر دنيا شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۳:۴۰

2 Jan 2020