۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۱
کد مطلب : ۲۰۴۸۷
با حضور معاون آموزش ابتدايي مدير کل استان:

کورش اکبري بعنوان سرپرست آموزش و پرورش کوهرنگ معرفي شد

اکبري انتقال فرهنگ، جامعه پذيري، اجتماعی کردن نظم عمومي و پايبندي به اصول مذهبي را از کارکردهای مهم آموزش و پرورش دانست.
کورش اکبري بعنوان سرپرست آموزش و پرورش کوهرنگ معرفي شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، جلسه توديع ايرج مرداني مدير آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ و معارفه کورش اکبري سرپرست جديد آموزش و پرورش این شهرستان با حضور مسئولين استاني و شهرستاني برگزار گرديد.

در این جلسه مرتضی زمانپور فرماندار شهرستان کوهرنگ با تقدیر از خدمات ايرج مرداني مدير آموزش و پرورش کوهرنگ، انتصاب کورش اکبري را به سرپرستي مديريت آموزش و پرورش این شهرستان تبريک گفت.
 
در ادامه این جلسه، اعرابي معاون آموزش ابتدايي اداره کل آموزش و پرورش استان به نيابت از مدير کل آموزش و پرورش و نيروهاي ستادي اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن تقدير از زحمات شبانه روزي ايرج مرداني در شهرستان کوهرنگ با اشاره به محروميت و صعب العبور بودن شهرستان کوهرنگ خدمت در آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ را بسيار سخت و با ارزش دانست.

ايشان همچنين اين فرصت خدمت به همکاران فرهنگي را براي کورش اکبري يک فرصت بسيار خوب دانست و اين فرصت خدمت گذاري را به وی تبريک گفت.

در پايان این جلسه کورش اکبري سرپرست جديد مديريت آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ ضمن قدرداني از خدمات ايرج مرداني آموزش و پرورش را دارای نقشی مهم و تاثیرگذار در توسعه و پيشرفت کشور و زمينه اي براي توسعه پايدار دانست .

اکبري انتقال فرهنگ، جامعه پذيري، اجتماعی کردن نظم عمومي و پايبندي به اصول مذهبي را از کارکردهای مهم آموزش و پرورش برشمرد.
 
وي اولويت هاي کاري خود را ارتقاء جايگاه شغلي همکاران فرهنگي، ساماندهي متوازن و مناسب نيروهاي انساني، توزيع عادلانه و متناسب امکانات و تجهيزات آموزشي، کمک آموزشي در مدارس شهرستان، پوشش صد در صدي تحصيل و آموزش دانش آموزان لازم التعليم، استفاده بهينه از ظرفيتها و امکانات و منابع شهرستان جهت ارتقاء کمي و کيفي شاخصهای آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ، اجراي برنامه هاي ستادي ويژه مدارس، ساماندهي بهتر فضاي فيزيکي و تجهيزات آموزشي، توجه ويژه به زنگ نماز و فعاليتهاي فوق برنامه پرورشي، توسعه کتابخانه ها و نهادينه نمودن فرهنگ کتاب و کتابخواني و توسعه فضاهاي ورزشي شهرستان دانست.   
 
در پايان با اهدای لوح تقدير از زحمات ایرج مردانی مدير اسبق آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ تقدیر شد.
 
انتهاي خبر/1024ج/610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۳۶:۰۸

1 Jan 2020