۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۲۳۴۵۷
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري:

صهيونيست، دشمن خوني و خبيث مسلمانان/ خط مشي مومن در برابر صهيونيسم، ايستادگي است

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري:صهيونيست ها دشمن خوني و خبيث مسلمين هستند و بر مسلمانان حکم است که در مقابل آنان تا نابوديشان ، بايستند.
صهيونيست، دشمن خوني و خبيث مسلمانان/ خط مشي مومن در برابر صهيونيسم، ايستادگي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، حجت الاسلام والمسلمين محمدعلي نکونام در نشست ستاد استاني انتفاضه و قدس در دفتر نماينده ولي فقيه در استان گفت: به فرموده مقام معظم رهبري، دشمن شناسي و استکبار ستيزي بايستي خط مشي همه ما باشد، از اين رو استکبار با هدف تسخير جهان بالاخص جهان اسلام قدم به ميدان ظلم گذاشته و بايد در مقابل او ايستاد.

حجت الاسلام نکونام افزود:باور ما اين است که تا صهيونيسم وجود دارد، مبارزه هم ادامه دارد، ولو اينکه منافع ما به خطر بيفتد و تحريم ها بر ما چيره شوند بازهم خوف و ترس، نمي تواند بر ملت ايستاده ايران چيره گردد. امروز، شمر و يزيدهاي زمان همين صهيونيست ها و اسرائيلي هاي بي وجدانند که خون مردم مظلوم را در شيشه کرده اند.

حجت الاسلام نکونام بيان داشت: روز قدس روز اسلام است و بايد در برپايي و بهتر برگزار کردن برنامه هاي اين روز حماسي و استبداد ستيز دريغ نکنيم.

امام جمعه شهرکرد يادآور شد: تا زماني که دشمن با خباثت بر سر ميزمذاکره نشسته است کوتاه آمدن در برابر او غفلت و جهالتي نابخشودني است.

وي با اشاره به روند مذاکرات تيم ايراني با ۵+۱ گفت: مذاکره به خودي خود هيچ مانع و اشکالي ندارد، اما اگر هدف آن امتياز دادن به دشمن باشد نمي توان نام آن را مذاکره ناميد.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي استان اضافه کرد: با دشمن در صورتي مي توان مذاکره نمود که همچنان دشمني سر جاي خود بوده و در صدد احقاق و تثبيت حقوق خود باشيم و يک قدم در خواسته هاي خود کوتاه نياييم.

در اين نشست که با حضور مديران کل ادارات و نهادهاي استان برگزار شد، حاضرين به بيان راهکارها، مشکلات و تجربه هاي خود در بهتر برگزار کردن راهپيمايي روز قدس در چهارمحال و بختياري پرداختند.


انتهاي پيام1020ج /۵۱۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۴۱:۲۵

30 Dec 2019