۰
plusresetminus
اعمال تحريم هاي جديد بار ديگر عدم صداقت آمريکايي ها و بي فايده بودن مذاکرات با مقام هاي اين کشور زورگو را به اثبات رسانيد.
تحریم های جدید عدم صداقت آمریکایی ها را ثابت کرد/ يادمان شهداي گمنام اردل هرچه زودتر تکميل شود
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اردل با توصيه ي خود و نماز گزاران به رعايت تقواي الهي و گراميداشت دهه پربرکت کرامت گفت: دهه کرامت فرصت مناسـبي براي آشنايي بيشتر با ائمه اطهار (ع) و عمل به رهنمودهاي آن‌ها است و  فرصت مغتنمي براي نشر و تعميق فرهنگ اهل‌بيت (ع) به ويژه فرهنگ رضوي است.

سلمانپور در ادامه با اشاره به تحريم هاي جديد آمريکا عليه ايران يادآور شد: اعمال اين تحريم ها بار ديگر عدم صداقت آمريکايي ها و بي فايده بودن مذاکرات با مقام هاي اين کشور زورگو را به اثبات رسانيد.

وي بيان کرد: موضع گيري اخير مقام هاي آمريکايي در موضوع هسته اي و اعمال تحريم هاي جديد حقانيت کلام رهبري مبني بر عدم اعتماد به آمريکا را روشن کرد.

خطيب نماز جمعه اردل افزود: آمريکا و متحدانش در آستانه مذاکرات هسته اي و بعد از آن با تهديد و تحريم، مردم ايران را مورد تحقير و اهانت قرار داده اند و همواره در مذاکرات دو جانبه تلاش مي کنند با ترفندهاي مختلف با ديپلماسي لبخند امتياز بگيرند و بر مواضع خصمانه خود پافشاري مي کنند.

سلمانپور گفت :آمريکا خوي زياده خواهي و جنايتکارنه دارد، غير از خود کسي را قبول ندارد و نقشه هاي آنان جز نابودي خودشان به جايي ديگر ختم نمي شود و انشاالله هرچه زودتر زمينه خواري اين قوم ظالم فراهم شود.

اين مسئول با اشاره به قيام ۱۷ شهريور و شهادت جمعي از مردم تهران به دست ماموران رژيم پهلوي، افزود: اين فاجعه خونين يکي از تلخ ترين و هولناک ترين حوادث دوران مبارزه با رژيم فاسد پهلوي است.

سلمانپور در پايان تاکيد کرد در اولين فرصت براي سرعت بخشي پروژه یادمان شهدای گمنام جلسه‌اي برگزار شود و برنامه‌ريزي براي محوطه‌سازي، فضاي سبز و روشنايي آن خارج از نوبت انجام شود.

وي با بيان اينکه شهدا بيشترين سهم را در پيروز انقلاب و حماسه عظيم دفاع مقدس داشتند افزود: شهدا به ما نياز ندارند و ما هستيم که نيازمند آنان هستيم پس بايد پس بايد گام هايي برداريم که رضايت شهدا را به همراه داشته باشد.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۶:۴۲

29 Dec 2019