۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۲۹۰۳۷
امام جمعه شهر اردل:

شب قدر شب سرنوشت و تقدير امور عالم است

امام جمعه شهر اردل گفت:شب قدر شب سرنوشت و تقدير امور عالم است و ضرورت دارد از فرصت هاي گرانقدر شب هاي قدر به بهترين نحو ممکن و در مسير تهديب نفس و تعالي خود استفاده کنيم.
شب قدر شب سرنوشت و تقدير امور عالم است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقواي الهي با اشاره به در پيش بودن سالروز شهادت اميرالمومنین  حضرت علي (ع) و تسليت شهادت آن حضرت به محضر آقا امام زمان (عج) شيعيان و دوستداران اهل بيت و در پيش بودن شب قدر گفت: شب قدر شب سرنوشت و تقدير امور عالم است و ضرورت دارد از فرصت هاي گرانقدر شب هاي قدر به بهترين نحو ممکن و در مسير تهذيب نفس و تعالي خود استفاده کنيم.

سلمان پور اظهار کرد: در قرآن کريم سوره قدر تماما درباره اين شب بزرگ است؛ هرچه عظمت قرآن کريم را بيشتر بشناسيم، به اهميت شب قدر نيز بيشتر پي مي بريم چرا که نزول قرآن کريم در شب قدر بوده است.

وي ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي هفتم تير و در رأس آن شهيد مظلوم دکتر بهشتي(ره) و تبريک هفته قوه قضائيه ، ارتباط دستگاه قضايي شهرستان با مردم و ساير دستگاه هاي دولتي را ستودني دانست و از زحمات متعهدانه رئيس دادگستري ، دادستاني و پرسنل دستگاه قضايي شهرستان تقدير و تشكر نمود.

سلمان پور دستگاه قضايي را بعنوان ملجاء و پناهگاه ستم ديدگان عنوان کرد و افزود : استقلال و اقتدار دستگاه قضايي و نهاد حاکميتي در نظام جمهوري اسلامي ايران مرهون نگاههاي انديشمندانه امام راحل (ره)، شهداي انقلاب اسلامي و منويات عالمانه مقام معظم رهبري است، که خداوند منان را به پاس اين همه نعمات عظيم سپاسگزاريم.

امام جمعه شهر اردل در بخشي ديگر از خطبه هاي نماز همه مردم را به شرکت در راهپيمائي روز قدس در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان در هفته پيش رو دعوت نمودند و عنوان داشتند که در روز قدس در کشورمان و در تمام جهان عليه همه جنايات استکبار و براي آزادي ملت فلسطين شعار خواهيم داد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۷:۰۱

26 Dec 2019