۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۲۷۰۵۷
رئيس دارالقرآن کريم چهارمحال و بختياري:

فعاليت 160 موسسه و خانه قرآني در چهارمحال و بختياري/15 مرکز قرآني در اردل فعال است

رئيس دارالقرآن کريم چهارمحال و بختياري ترويج فرهنگ قرآني را وظيفه هر فرد مسلمان دانست و از فعاليت 160 موسسه و خانه قرآني در اين استان خبرداد.
فعاليت 160 موسسه و خانه قرآني در چهارمحال و بختياري/15 مرکز قرآني در اردل فعال است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، مهدي پرتوي رئيس دارالقرآن کريم چهارمحال و بختياري در ضيافت قرآنيان شهرستان اردل که با حضور مسئولين شهرستان اردل در نمازخانه هلال احمر اين شهرستان برگزار شد، ترويج فرهنگ قرآني را وظيفه هر فرد مسلمان دانست و افزود: برگزاري چنين محافلي باعث افزايش پويايي و حضور مردم و علي‌الخصوص جوانان در کلاس‌هاي قرآني مي‌شود.

پرتوي اظهار کرد: قرآن کتاب هدايت است و پيروي از آن، سعادت انسان را در دنيا و آخرت رقم مي‌زند.

وي با بيان اينکه قرآن کريم کامل‌ترين برنامه براي هدايت بشريت است، افزود: اين کتاب آسماني انسان را از تاريکي‌هاي جهل و گمراهي به سوي رستگاري هدايت مي‌کند.

رئيس دارالقرآن کريم چهارمحال و بختياري از فعاليت ۱۶۰ موسسه و خانه قرآني در اين استان خبرداد و افزود: ۱۵ مرکز قرآني در شهرستان اردل به صورت تخصصي فعاليت مي‌کنند.

پرتوي با بيان اينکه عمده اين مراکز به صورت مردمي اداره مي‌شوند گفت: دارالقرآن استان حمايت مالي اندکي از اين موسسه‌ها و خانه‌هاي قرآني دارد و به صورت محدود به آنها کمک مي‌کند و در اين زمينه از فرماندار شهرستان اردل خواست تا اعتباري براي توسعه خانه‌هاي قرآني شهرستان در نظر گيرد تا در آينده‌اي نزديک شاهد توسعه و ترويج بيش از پيش قرآن کريم در اين شهرستان باشيم.

انتهايي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۴:۰۴

28 Dec 2019