۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۳۱۰۰۷
نایب رئیس اول مجلس نهم در شهرکرد:

فرهنگ عاشورایی ستون فقرات آمریکا را خواهد شکست/مقاومت اسلامی در جای جای جهان محصول مدرسه شهدا است

نایب رئیس اول مجلس نهم گفت: مدرسه عاشورا ما را در برابر استکبار پیروز می‌کند و ستون فقرات آمریکا را خواهد شکست و ما پیروز میدان خواهیم شد.
فرهنگ عاشورایی ستون فقرات آمریکا را خواهد شکست/مقاومت اسلامی در جای جای جهان محصول مدرسه شهدا است
به گزارش جهانبین نیوز حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، نایب رئیس اول مجلس نهم در اولین سالگرد كنگره ۲۴۰۰ شهيد چهارمحال و بختیاری و گراميداشت سالروز ورود پرخير و بركت امام خامنه اي (حفظ الله) به استان اظهار کرد: حرکت اولیای الهی مبتنی بر توحید، معرفت الهی و اوامر الهی است.

وی با بیان اینکه خطبه سیدالشهدا قبل از حرکت به کربلا و وصیتنامه شهدا همه درس توحید و شهادت است که در مدرسه سیدالشهدا دفاع را خلق و موجب پیروزی در دفاع مقدس شد افزود: شهدا قدرت را در قبضه قدرت الهی مشاهده می کردند و و همین امر موجب شد با نگاه توحیدی در میدان جنگ مقتدرانه بجنگند و پیروز شوند و ما را از شرک به توحید ببرند.

ابوترابی‌فرد ادامه داد: آنچه آن روز باعث اقتدار شهدا و جانبازان شد بی اعتنایی به مرگ و استقبال از شهادت بود و این شهدا همواره خود را در محضر خدا می‌دیدند.

نایب رئیس اول مجلس نهم خطاب به پدران و مادران شهدا گفت: شما فرزندانتان را زیبا تربیت کردید و آن ها با انتخاب شهادت زیباتر شده مدال شهادت را نصیب خود کردند.

وی با بیان اینکه پیشوای عالی که شما در سال ۱۳۷۱ از ایشان بهترین و زیباترین استقبال را به نمایش گذاشتید دو حاجت والا دارند که در راس حوائج آن بزرگوار قرار گرفته‌ اضافه کرد: اولین و مهمترین حاجت ایشان که لحظه ای از آن غفلت ندارند الهم عجل لولیک الفرج است که همیشه با ایشان همراه بوده است.

نایب رئیس اول مجلس نهم دومین حاجت رهبر معظم انقلاب را شهادت و رسیدن به این مقام بزرگ عنوان و خاطرنشان کرد: همین دو حاجت برای رهبر انقلاب بسیار مورد احترام هستند و ایشان هیچگاه تعلقی به این دنیا ندارند و همین روحیه ایشان است که انسان را آماده مبارزه می‌کند و این روحیه را در شهدا هم می توان دید که باعث ایستادگی و مقاومت آنها شد.

ابوترابی فراد افزود: مقاومت اسلامی در جای جای جهان محصول مدرسه‌ای است که شهدا آموزگاران آن بودند و مبارزین و مجاهدین امروز دنیا هم شاهد این مدرسه هستند.

وی قرار گرفتن در این مدرسه را شایسته مردان و زنان بامعرفت در دنیا دانست و عنوان داشت: مدرسه عاشورا ما را در برابر استکبار پیروز می‌کند و ستون فقرات آمریکا را خواهد شکست و ما پیروز میدان خواهیم شد.

نایب رئیس اول مجلس نهم با تاکید بر اینکه مدیران، مسئولان و کارکنان دولت در توسعه کشور نباید از هیچ تلاشی دریغ کنند گفت: ایفای مسئولیت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی لازم و ضروری است و باید مسئولان به این موضوع نگاه ویژه داشته باشند.

ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: امروز متاسفانه به دلیل نفوذ دشمن راه را به خطا رفتیم و باید برای بهتر شدن اوضاع کشور همه کارها را با اتکا به داخل کشور و بدون امید به خارج از کشور انجام دهیم.

وی اقتدار علمی، پیشرفت‌های پزشکی و فنی در همه دوران دفاع مقدس را در سایه گوش دادن به اوامر رهبری دانست و یادآور شد: امروز نیز باید گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم تا بتوانیم اقتدار ملی را حف کنیم.

نایب رئیس اول مجلس نهم تاکید کرد: امنیت امروز محصول هشت سال جنگ، وجود رهبری مقتدر و وحدت ملی است که باعث شده در دل دشمنان هراس و ترس وارد شود و همه رحمت های الهی در سایه دفاع مقدس نازل شده چراکه همانگونه که در کربلا پرچم اباعبدالله میدان دار بود امروزه نیز پرچم ولایت میدان دار است و باعث اقتدار ایران در دنیا شده است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۴:۴۳

8 Jan 2020