۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۲۲۲۸۷
خطيب موقت نماز جمعه بن:

ترس دشمنان از شکل گيري انقلابي الهام گرفته از انقلاب جمهوری اسلامي ايران است

خطيب موقت نماز جمعه بن گفت: آن ها مي ترسند روزي در واشنگتن و لندن نيز انقلابي همانند انقلاب اسلامي ايران رخ دهد و به فضل خدا اين امر محقق خواهد شد و زمينه استکباري آن ها برچيده مي شود.
ترس دشمنان از شکل گيري انقلابي الهام گرفته از انقلاب جمهوری اسلامي ايران است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، حجت الاسلام و المسلمين مختاري امام جمعه موقت بن در خطبه هاي عبادي و سياسي اين هفته نماز جمعه شهر بن گفت: پيامبر اکرم (ص) مي فرمايند:" کسي که تمام اعمال و رفتار هايش از جمله معاشرت و کمک به ديگران به خاطر خداوند باشد؛ مستحق محبت خداوند است."

مختاري شرط اصلي معاشرت با افراد را تقوا دانست و افزود: مومن بايد با کساني که به تقوا و کمالاتش بيفزايد معاشرت کند و از افرادي که در غفلت بوده و موجب لطمه زدن به دين و ايمان مي شوند دوري کند.


وي تصريح کرد: يکي از اصول معاشرت جلب رضايت خدا و رنگ بويي الهي بوده و در کنار آن قناعت نيز بايد سرلوحه زندگي باشد.

امام جمعه موقت بن قناعت را امري حياتي براي زندگي دانست و گفت: قناعت به معناي عدم تلاش نيست، بلکه مخالفت با اصراف بوده و اگر قناعت در زندگي حاکم نباشد زندگي با سختي و مشکل مواجهه مي شود.

مختاري تکريم شخصيت را يکي ديگر از اصول معاشرت عنوان کرد و افزود: اين تکريم دو سويه است و همان گونه که انسان دوست دارد به او احترام بگذارند او هم بايد به ديگران احترام بگذارد.

وي افزود: اعتماد و پرهيز از بدگماني يکي ديگر از آداب و اصول معاشرت است و اولين کسي که انسان بايد به آن اعتماد کند خداوند است و در مراحل بعد به بندگان خدانيز مي توان اعتماد نمود؛ چرا که او به خدا و قيامت اعتماد و اعتقاد دارد و کسي که به قيامت معتقد است از خدا مي ترسد و به اين دليل خيانت نمي کند؛ که اگر جز اين باشد خادم الحرمين به خائن الحرمين تبديل مي شود.

مختاري گفت: نتيجه حسن ظن به افعال و اعمال يکديگر آرامش و اعمال يکديگر آرامش در جامعه و سلامت ديني مومنين است.

خطيب موقت نماز جمعه بن ضمن تبريک هفته معلم به فرهنگيان به سخنان مقام معظم رهبري اشاره کرد و گفت: ايشان مي فرمايند: توافقي که در زير شبحي از تهديدات باشد مورد قبول نيست و دشمنان در گذشته مدعي مذاکره با ما بوده و اکنون که فرزندان ما باحمايت مقام معظم رهبري و مردم و رعايت خطوط قرمز وارد مذاکره شدند توافقات را بازيچه قرار دادند و مي گويند اگر توافقي حاصل شود خطر مهمي جهان را تهديد مي کند.

مختاري گفت: در تاريخ شاهد مي بينيم که آمريکا کشورهاي زيادي را در مقابله با ايران قرار داد و مردم باهمه مشکلات دروني، با توکل به خداوند متعال و پيروي از ولايت فقيه ايستادگي کردند و امروز هم ايران اسلامي حرفي براي گفتن دارد و آمريکا هيچ غلطي نمي تواند بکند.

وي تصريح کرد: دشمن هيچ گاه از خوبي ما نگفته و نخواهد گفت و اگربگويد بدانيد توطئه و فتنه اي در کار است.

مختاري خاطر نشان کرد: حرف امروز آمريکا اين است که ايران مادر انقلاب ها بوده و آن ها از اين مي ترسند که روزي در واشنگتن و لندن نيز انقلابي همانند انقلاب اسلامي ايران رخ دهد و به فضل خدا اين امر محقق خواهد شد و زمينه استکباري آن ها برچيده مي شود.

خطيب موقت نماز جمعه بن افزود: آن ها گروهکي تروريستي به نام داعش با هدف مقابله با اسلام ايجاد کردند؛ در حالي که اين گروهک تنها عاملي براي معرفي اسلامي شيعي و شيعيان در جهان شد.


وي تاکيد کرد: اقدامات وحشيانه و جنايات بي شمار عربستان و کودک کشي هاي آنان دستاورد دخالت آمريکا است تا بتوانند از اين جنگ به نفع خود بهره ببرند.

مختاري به روز صليب سرخ و هلال احمر اشاره کرد و افزود:متاسفانه هلال احمر اجازه ورود به خاک يمن را نداشته و اميدواريم بتوانند به اين خاک وارد شده و علاوه بر امداد و کمک رساني به اين مردم بتوانند جنايات وحشيانه آل سعود را ترسيم نمايند.


انتهاي پيام/۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۴:۳۳

27 Dec 2019