۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۲۹۲۱۷
مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري:

کاهش آمار بيکاري در گروي عمل به سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي است

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري گفت: با عمل به سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي در بخش اشتغال مي‌توان ميزان بيکاري را به‌طور چشمگيري کاهش داد.
کاهش آمار بيکاري در گروي عمل به سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر، سيد عباس جزايري مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري در ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: تعداد جويندگان کار ثبت شده در سامانه تا فروردين‌ماه سال جاري، ۲۹ هزار و ۸۲۰ نفر است که از اين تعداد هفت هزار و ۸۰۴ نفر زن و ۲۲ هزار و ۱۶ نفر مرد هستند.

وي خاطرنشان کرد: تعداد جويندگان کار دانشگاهي ثبت‌نام شده در مراکز کاريابي ۱۱ هزار و ۸۱۴ نفر است که از اين تعداد چهار هزار و ۹۵۰ نفر زن و شش هزار و ۸۶۴ مرد هستند.

مهندس جزايري افزود: با عمل به سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي در بخش اشتغال مي‌توان ميزان بيکاري را به طور چشمگيري کاهش داد.

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري ادامه داد: حمايت و صيانت از نيروي کار شاغل در کشور، تدوين نظام کارورزي و کارآموزي دانش‌آموختگان، نيازسنجي آموزش تعاوني‌ها در بخش‌هاي مختلف، ارائه آموزش‌هاي تخصصي تعاوني‌ها با هدف صادرات و حمايت و تقويت بنگاه‌هاي اقتصادي کشور با رويکرد حفظ و تثبيت اشتغال از جمله مهم‌ترين برنامه‌هاي عملياتي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي در اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي هستند.

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي تصريح کرد: اعطاي تسهيلات خود اشتغالي، حمايت و تقويت مالي و تسهيلاتي شرکت‌هاي بخش تعاوني، اجراي دوره‌هاي آموزشي براي تعاوني‌ها و بازرسي و نظارت بر روند فعاليت‌هاي تعاوني‌ها از جمله برنامه‌هاي اقتصاد مقاومتي در زمينه اشتغال است که در سال جاري نسبت به سال گذشته پيشرفت خواهند داشت.

جزايري در پايان گفت: تشکيل تعاوني‌هاي دانش‌بنيان، تشکيل تعاوني‌هاي توسعه عمران شهرستاني، تشکيل تعاوني‌هاي خدماتي،تشکيل تعاوني هاي توسعه روستايي مهم‌ترين برنامه‌هايي هستند که به طور ويژه براي تعاوني‌هاي استان برنامه‌ريزي شده‌ است.

انتهاي پيام1026ج / ۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۲۱:۱۷

13 Feb 2020