۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۴
کد مطلب : ۲۱۲۹۷
با تلاش آب و فاضلاب روستايي کوهرنگ صورت گرفت:

تلاش در برف 5 متري براي رفع مشکل آب دهستان موگويي

ريزش کوه در مسير روستاي سرآقاسيد باعث قطع شدن آب آشاميدني اين دهستان شد که با تلاش جهادگرانه کارکنان اين اداره پس از 15 روز بي وقفه کار و تلاش این مشکل حل و دسترسی اهالی دهستان موگویی به آب شرب سالم، مجددا فراهم شد.
تلاش در برف 5 متري براي رفع مشکل آب دهستان موگويي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، مهندس علي محمدحسيني رئيس اداره آب و فاضلاب روستايي کوهرنگ گفت: با تلاش بي وقفه و شبانه روزي کارکنان اداره آب و فاضلاب روستايي کوهرنگ، مشکل آب دهستان موگويي که با ريزش کوه قطع شده بود، رفع شد.

مهندس محمدحسيني افزود: ريزش کوه در مسير روستاي سر آقاسيد باعث قطع شدن آب آشاميدني اين دهستان شد که با تلاش جهادگرانه کارکنان
اين اداره پس از 15 روز بي وقفه کار و تلاش این مشکل حل و دسترسی اهالی دهستان موگویی به آب شرب سالم، مجددا فراهم شد.

محمدحسيني در ادامه گفت: اين عمليات با برف روبي به ارتفاع 5 متر و به طول 100 متر انجام شد و تجهيزات و اتصالات از طريق جاده بزنوي در استان لرستان ارسال شد.

علي محمد حسيني بيان داشت: کارکنان اداره آب و فاضلاب کوهرنگ به مدت 3 روز پياده روي کردند تا به محل مورد نظر رسيده و محل آسيب ديده را ترميم کنند.

وي با تشکر از آبدار روستاي خويه گفت: با قطع شدن اين مسير آبرساني بيش از 300 خانوار دچار مشکل شدند که خوشبختانه با تلاش همکاران در کمترين زمان ممکن اين مشکل مرتفع شد.

انتهای خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فرهاد
تشکر میکنم از کار کنان زحمت کش اب وفاضلاب روستایی شهرستان کوهرنگ فرهاد از سر اقا سید....

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۸:۲۱

31 Dec 2019