۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۳۰۲۹۷

برگزاری همايش ملي منابع طبيعي و توسعه پايدار در زاگرس مرکزي

برگزيدگان هنري و ادبي اولين همايش ملي منابع طبيعي و توسعه پايدار در زاگرس مرکزي در چهارمحال و بختياري معرفي شدند.
برگزاری همايش ملي منابع طبيعي و توسعه پايدار در زاگرس مرکزي
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين همزمان با اختتاميه اولين همايش ملي منابع طبيعي و توسعه پايدار در زاگرس مرکزي از 16 نفر از اعضاي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان به عنوان برگزيدگان مسابقه ادبي و هنري (دوست من جنگل) تقدير مي‌شود.

160 اثر از اعضاي کانون استان به دبيرخانه مرکزي اين مسابقه که توسط دانشکده منابع طبيعي و علوم زمين به صورت ملي برگزار شد ارسال و از اين ميان  16 اثر به عنوان برگزيده موفق به کسب رتبه شدند.

آگاهي‌بخشي  به کودکان و نوجوانان در خصوص محيط زيست خود و ترويج فرهنگ حفاظت از محيط و ضرورت و اهميت آموزش مهارت‌هاي حفاظت از منابع طبيعي و محيط زيست به اين قشر به عنوان سهام‌داران اين ميراث طبيعي از جمله اهداف برگزاري اين مسابقه به شمار مي‌رفت.

اولين همايش ملي منابع طبيعي و توسعه پايدار در زاگرس مرکزي قرار است در روزهاي 10 الي 11 شهريورماه 95 توسط دانشگاه شهرکرد و تحت حمايت سيويليکا در شهر شهرکرد برگزار شود و کليه اعضاي برگزيده در اين همايش شرکت خواهند داشت و مورد تقدير قرار خواهند گرفت.

گفتني است: در مراسم افتتاحيه اين همايش «زهرا آذري و مريم احمدي» از اعضاي نوجوان مرکز بن آثار ادبي خود را مي‌خوانند.

الناز رحيمي، غزل يادگاري، مهديس نافيان و صبا کريم‌زاده  از مرکز فرهنگي هنري شماره 2 شهرکرد و  پريا خليلي، رها احمدپور و صبا کاردوست از مرکز فرهنگي هنري سامان و فاضل براي از مرکز فرهنگي هنري بن برگزيدگاه اين مسابقه در بخش نقاشي را تشکيل مي‌دادند.

 زهرا آذري و  مريم احمدي از مرکز فرهنگي هنري بن، هما قاني و نازنين جعفري از مرکز فرهنگي هنري شماره 3 شهرکرد، مرضيه حمزه و حديث صفي از مرکز فرهنگي هنري  شلمزار، آيناز شاهوردي از مرکز فرهنگي هنري  کيان و جعفر زلفي‌پور از مرکز فرهنگي هنري شماره 2 شهرکرد در بخش ادبي اين مسابقه موفق به اخذ امتياز شدند.

انتهاي پيام1026ج /1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۸:۵۶

2 Jan 2020