۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵
کد مطلب : ۲۱۹۲۷
سرپرست شبکه بهداشت و درمان کوهرنگ

در هفته سلامت 50 برنامه آموزشي اجرا مي شود

سرپرست شبکه بهداشت کوهرنگ گفت: در راستاي شعار سال، سازمان بهداشت جهاني، در شهرستان کوهرنگ با مشارکت همه ادارات اين شهرستان، 50 برنامه آموزشي و اطلاع رساني در هفته سلامت اجراء خواهد شد.
در هفته سلامت 50 برنامه آموزشي اجرا مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ، در حاشیه مراسم زنگ سلامت اظهار کرد: هفته سلامت يکم تا هفتم ارديبهشت ماه امسال با عنوان «دولت و ملت؛ همدلي و همزباني براي ارتقاي عادلانه سلامت» و شعار «ايمني غذا، از مزرعه تا سفره» برگزار مي شود.
 
سياوش غيبي پور در ادامه گفت: هفته سلامت  فرصت مغتنمي است تا با بيان اهميت و جايگاه بسيار مهم و سهم آن در تحقق توسعه پايدار، بر مشارکت مردم و همراهي مجموعه نهادهاي حاکميتي و اجرايي تاکيد شود.

غيبي پور افزود: از طرفي اين هفته فرصتي است تا با بازنگري و نگاه مجدد به توانمندي ها، دستاوردها و انتظارات موجود براي پاسخگويي منطقي و شايسته به مردم، بازتواني مضاعف و درقالب برنامه منسجم و کلان همراه با ساير دستگاهها ي مسئول در مسير تحقق سلامت مردم گام برداريم، به همين منظور و براساس دستورالعمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي، هفته سلامت 94 از يکم لغايت هفتم ارديبهشت با شعار«ايمني غذا؛ از مزرعه تا سفره» نامگذاري شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ با اشاره به اجراي برنامه هاي اين شبکه در هفته سلامت بيان کرد: در راستاي شعار سال، سازمان بهداشت جهاني، در شهرستان کوهرنگ با مشارکت همه ادارات شهرستان، 50 برنامه آموزشي و اطلاع رساني در هفته سلامت اجراء خواهد شد.

انتهاي خبر۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۸:۱۶

27 Dec 2019