۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲
کد مطلب : ۳۵۵۱۷
استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

واگذاری زمین در غرب شهرکرد برای ساخت بیمارستان سپاه

استاندار چهارمحال و بختیاری از رفع مشکل واگذاری زمین در غرب شهرکرد برای ساخت بیمارستان سپاه خبر داد.
واگذاری زمین در غرب شهرکرد برای ساخت بیمارستان سپاه
به گزارش جهانبین نیوز؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست تعیین تکلیف زمین مورد نیاز جهت ساخت بیمارستان سپاه در چهارمحال و بختیاری، با اشاره به تلاش‌های صورت گفته از سوی خیرین سلامت، دانشگاه علوم پزشکی و... برای تکمیل بیمارستان‌های آیت‌الله کاشانی شهرکرد، بیمارستان بروجن و... اظهار کرد: اگر این بیمارستان‌ها وارد چرخه درمان شوند باز هم با کمبود 500 تخت در بیمارستان‌های این استان مواجه هستیم.

وی لردگان را ازجمله شهرستان‌های بزرگ این استان دانست و تاکید کرد: ما در این شهرستان پرجمعیت نیازمند مراکز درمانی هستیم زیرا لردگان علاوه‌بر جمعیت زیاد در مسیر جاده خوزستان واقع شده و همچنین از مناطق گردشگری استان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: چهارمحال و بختیاری به استانی مهاجرپذیر تبدیل شده و نیازمند زیرساخت‌هایی چون بیمارستان است.

وی کار سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در ساخت بیمارستان در شهرکرد و مرکز شبانه‌روزی در لردگان را ارزشمند عنوان و بیان داشت: لازم است راه و شهرسازی و منابع طبیعی و آبخیزداری استان همکاری‌های لازم برای واگذاری زمین مورد نیاز به سپاه استان را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری از رفع مشکل واگذاری زمین در غرب شهرکرد برای ساخت بیمارستان سپاه خبر داد و گفت: منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری این زمین را تا پایان این هفته به اداره کل راه و شهرسازی و سپس به سپاه واگذار می‌کند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۲:۴۷

2 Jan 2020