۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۳۳۵۳۷
مديرکل منابع طبيعي و آبخيزداري چهارمحال و بختياري:

تداوم زندگي بشر و نسل آينده منوط به حفظ منابع طبيعي است

مديرکل منابع طبيعي و آبخيزداري چهارمحال و بختياري گفت: منابع طبيعي ثروتي است که متعلق به همه نسل‌هاست و بايد در حفظ آن تلاش کنيم.
تداوم زندگي بشر و نسل آينده منوط به حفظ منابع طبيعي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ علي محمدي‌مقدم مديرکل منابع طبيعي و آبخيزداري چهارمحال و بختياري ضمن بيان اهميت جايگاه منابع طبيعي و لزوم ايجاد هماهنگي و برنامه‌ريزي‌هاي لازم به‌منظور برگزاري هرچه بهتر مراسمات مربوط به هفته براساس روزشمار تعيين شده و همچنين انسجام سازماني تأکيد کرد.

وي هفته منابع طبيعي را فرصتي مناسب براي استفاده از توان و پتانسيل دستگاه‌هاي اجرايي براي گسترش فرهنگ‌سازي دانست و خواستار همراهي و همکاري دستگاه‌ها در بالا بردن سطح آگاهي مردم در حفظ منابع طبيعي و برگزاري هرچه بهتر برنامه‌هاي اين هفته شد.

محمدي‌مقدم با اشاره به برنامه‌هاي تبيين شده در اين هفته اظهار داشت: با درنظر گرفتن روزشمار برنامه‌ها سعي مي‌کنيم فعاليت‌هاي اين هفته با مشارکت همه دستگاه‌ها و مردم برپا شود.

دبير ستاد بزرگداشت هفته منابع طبيعي گفت: سياست‌هاي اجرايي ما در اين هفته ديدار با مسئولان استاني و دعوت از آنها براي حضور در مراسم، درختکاري، تامين و توزيع و غرس نهال با همکاري دستگاه‌هاي دولتي و همياران طبيعت ، جلب مشارکت اقشار تاثيرگذار در اجراي برنامه‌ها بويژه مجريان، بهره‌برداران و خيرين منابع طبيعي، افتتاح و بازديد از طرح‌هاي منابع طبيعي ازجمله اين برنامه‌ها است.

وي بيان داشت اگر مي‌خواهيم توسعه‌اي داشته باشيم بايد اين توسعه پايدار باشد و مستلزم آن حفظ آب و خاک سرزمين است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۹:۲۳

28 Dec 2019