۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
کد مطلب : ۲۷۶۹۷
مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري:

چهارمحال و بختیاری 540 شهید دانش‌آموز تقدیم کشور کرده است

مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري گفت: استان چهارمحال و بختياري با تقديم ۵۴۰ شهيد دانش‌آموز در طول دفاع مقدس نقش ارزنده‌اي در دفاع از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايفا نموده است.
چهارمحال و بختیاری 540 شهید دانش‌آموز تقدیم کشور کرده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از اساتيد برتر، بهروز اميدي مديرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در نشست هماهنگي برگزاري کنگره شهداي دانش‌آموز این استان با اعلام اين خبر گفت: در نظر داريم پيش‌کنگره شهداي دانش‌آموز استان را همزمان با سراسر کشور در ۱۸ اسفندماه ۹۴ برگزار نماييم.

وي افزود: اين پيش‌کنگره با محوريت ۵ آموزشگاه که بيشترين تعداد دانش‌آموز شهید را تقديم انقلاب اسلامي نموده‌اند، برگزار مي‌شود.

اميدي با اشاره به اينکه هنرستان فني شماره يک، دبيرستان منصور کوهي، دبيرستان شهيد استکي شهرکرد و هنرستان کشاورزي شمس‌آباد و دبيرستان شهداي بروجن بيشترين تعداد شهيد دانش‌آموز را دارند، افزود: استان چهارمحال و بختياري با تقديم ۵۴۰ شهيد دانش‌آموز در طول دفاع مقدس نقش ارزنده‌اي در دفاع از نظام مقدس جمهوري اسلامي ايفا نموده است.

وي افزود: برگزاري مسابقات فرهنگي،دل‌نوشته‌هاي دانش‌آموزي، نماهنگ، دکلمه و اجراي سرود از جمله برنامه‌هاي اين پيش‌کنگره است.

انتهای پیام۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۹:۴۳

28 Dec 2019