۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۳۲۸۱۷
معاون سواد آموزي آموزش وپرورش چهارمحال وبختیاری خبر داد:

توزيع کتاب «جاده روشنايي» در بين سواد آموزان استان

معاون سواد آموزي آموزش وپرورش چهار محال وبختياري ازتاليف و توزيع کتاب «جاده روشنايي» در بين سواد آموزان استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
توزيع کتاب «جاده روشنايي» در بين سواد آموزان استان
به گزارش جهانبین نیوزبه نقل ازبام ايران خبر؛ مرتضي ارشادي معاون سواد آموزي آموزش وپرورش چهارمحال وبختياري از تهيه و تاليف محتواي آموزشي – مهارتي تحت عنوان ((جاده روشنايي)) توسط مولفين استان خبر داد .

وي افزود: کتاب جاده روشنايي با مجوز رسمي از سازمان نهضت سواد آموزي کشور از مجموعه کتاب هاي سواد اموزي علمي – کاربردي به زبان ساده مي باشد که توسط مولفين استاني و با همکاري ادارات ، سازمان ها و ارگان هاي استاني تهيه و تدوين شده تا به صورت رايگان در اختيار سواد آموزان استان قرار گيرد.

ارشادي ،گسترش فرهنگ مطالعه و توسعه مهارت هاي اساسي زندگي در زمينه هاي ديني تربيتي ،فرهنگي ،زيست محيطي، اجتماعي ، اصلاح الگوي مصرف و نيز جلوگيري از بازگشت به بيسوادي ،تقويت مهارت هاي خوانداري و نوشتاري ،تثبيت يادگيري و ارتقاء مهارت هاي کاربردي و عملياتي افراد در زندگي روزمره را از اهداف تاليف اين کتاب عنوان کرد.

وي افزود: با توجه به اين که تهيه ،تدوين و تاليف کتاب جاده روشنايي هيچ گونه هزينه مالي براي آموزش و پرورش را در پي نداشته است و در راستاي اقتصاد مقاومتي با جلب حمايت مالي از طرف ادارات سازمان ها و ارگا نهاي استان به چاپ رسيده است از تمامي افراد و دست اندرکاران تقدير و تشکر نمود.

انتهاي پيام1022ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۴:۲۰

2 Feb 2020