۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۲۲۱۹۷
معلم نمونه کوهرنگ:

از دانش آموزان و مردم و روزگار تجارب زيادي آموختم

ابراهيم مهري بابادي گفت: معتقدم براي آنکه وارد بهشت شويم بايد در دنيا بهشتي بسازيم، چرا که زنگ تفريح دنيا تمام مي شود و زنگ آخر که حساب است فرا مي رسد.
از دانش آموزان و مردم و روزگار تجارب زيادي آموختم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر استاد ابراهيم مهري بابادي معلم نمونه شهرستان کوهرنگ گفت: از دانش آموزان، همکاران، از مردم و طبيعت و از گذر روزگار، درس ها و تجارب زيادي آموختم.

ابراهيم مهري بابادي که مدرک ليسانس و 29 سال سابقه خدمت دارد بيان داشت: معتقدم براي آنکه وارد بهشت شويم بايد در دنيا بهشتي بسازيم، چرا که زنگ تفريح دنيا تمام مي شود و زنگ آخر که حساب است فرا مي رسد.

در ادامه، معلم نمونه کوهرنگ، خاطراتی از مجموعه مطالب منتشر شده در مجموعه ی "شاگردان من؛ خاطرات 30 سال معلمي" را چنین بیان کرد : 

"چند روزي بود که اخباری از خبر زمين لرزه شهرستان کوهرنگ به گوش مي رسيد و بحث روز بود. چند نفر از دانش آموزان به دفتر مدرسه آمدند و نوار چسب خواستند، پايه چسب را گرفتند و رفتند، بدنبال آنها رفتم تا ببينم چکار مي کنند، ديدم دارند ديوار کلاس را که کمي گچ آن ترک خورده بود چسب مي کنند، با خنده از آنها پرسيدم بچه ها چکار مي کنيد، آنها خيلي ساده گفتند آقا ديوار کلاس را چسب مي کنيم تا اگر زلزله آمد خراب نشود!"

وي به خاطره ديگر خود اشاره کرد و افزود: "به بچه هاي پيش دبستاني گفتم پول کتابهايتان را بياوريد، گفتند چقدر پول ميخواهد، گفتم 5 هزار تومان، يکي از آنها گفت: آقا کلاس اولي ها 3 هزار تومان مي آورند، ما که کلاس هيچم هستيم بايد 5 هزار تاومان بياوريم ؟!"

مهري بابادي که بعنوان آموزگار ابتدايي به کشورش خدمت میکند، در پایان؛ با بيان اينکه تجارب و آموخته هايم را گه گاهي چه به زبان لري و چه به زبان شعر و چه به طنز مي نويسم گفت: ميخواهم آنها را چاپ کنم تا توشه اي براي آخرت باشد.

انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۳:۵۱

2 Jan 2020