۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۳۳۱۷۷

سامانه 111 سامد، پاسخگو شکايات مردمي

مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: درخواست ها و شکايات مردمي از طريق سامانه 111 سامد به صورت الکترونيکي بررسي مي شود.
سامانه 111 سامد، پاسخگو شکايات مردمي
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ محمدمراد رئيسي اردلي مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استاندار چهارمحال و بختياري در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون تعداد ۶۸ هزار و ۷۴۴ درخواست از طريق سامانه ۱۱۱ سامد (سامانه الکترونيکي مردم و دولت) و مابقي از طريق ۱۳۴ ملاقات عمومي با استاندار استان بررسي شده است.

وي افزود: درخواست هاي ارائه شده از طريق سامانه ۱۱۱ سامد به صورت ابراز احساسات، انتقاد، پيشنهاد، شکايت، طرح ايده و ارائه ديدگاه ارائه شده است.

رئيسي اردلي تصريح کرد: رسيدگي به درخواست هاي مردمي سامانه ۱۱۱ سامد، ارزيابي عملکرد دفاتر استانداري و فرمانداري ها، امور حقوقي و بازرسي از مهمترين فعاليت هاي دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استاندار چهارمحال و بختياري محسوب مي شود.

وي يادآور شد: تسهيل در ارتباط مردم و دولت، رسيدگي بهتر به مشکلات مردم، نظارت بر عملکرد دستگاه هاي اجرايي، کاهش رفت و آمد و صرفه جويي در هزينه هاي مردم و دولت از مهمترين مزيت هاي سامانه ۱۱۱ سامد است.

مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استاندار چهارمحال و بختياري تصریح کرد: دريافت مشکلات و يا شکايات مردمي، ثبت آن در سامانه، انجام مشاوره، رسيدگي به موضوع، انتقال به دستگاه اجرايي مربوطه، دريافت پاسخ از مسئولان ذي ربط و اعلام نتيجه به متقاضي از مراحل رسيدگي به خواسته هاي مردم در سامانه ۱۱۱ سامد محسوب مي شود.

وي گفت: نظارت بر عملکرد دستگاه هاي اجرايي، دفاتر استانداري و فرمانداري ها به طور سالانه و يا از طريق طرح شهيد رجايي صورت مي گيرد.

رئيسي اردلي تاکيد کرد: به منظور توجيه مباني قانوني و حقوقي، ارتقاي خدمات رساني به مردم و رفع مشکلات آنان، دفاع از حقوق دولت و کاهش مسايل ناشي از رعايت نکردن قانوني، تاکيد بر آشنايي با قانون و تقويت هماهنگي بين بخشي از طريق شوراي هماهنگي امور حقوقي دستگاه هاي اجرايي چهارمحال و بختياري پيگيري مي شود.

وي افزود: به منظور اجراي مطلوب طرح تکريم ارباب رجوع و بهبود عملکرد رعايت حقوق شهروندي و امنيت عمومي بازرسي هايي به صورت دوره اي از دستگاه هاي اجراي مختلف در استان انجام مي شود.

مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: در دولت يازدهم مشکل هفت هزار و ۱۲۱ نفر از مردم به صورت مراجعه حضوري به اين دفتر بررسي و به طور کامل رفع شده است.

وي يادآور شد: نقد منصفانه، علمي و سازنده و ارائه راهکارهاي کارشناسي به منظور رفع مشکلات حوزه هاي مختلف مورد تاييد و تاکيد تمامي مسئولان ارشد در کشور و استان است.

رئيسي اردلي اظهار کرد: هم اينک رضايتمندي از عملکرد رسانه هاي گروهي چهارمحال و بختياري به طور کامل است.

رسيدگي به مشکلات مردمي در سامانه ۱۱۱ سامد حداکثر ۱۰ روز طول مي کشد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۷:۵۵

2 Jan 2020