۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۲۹۷۶۷
امام جمعه لردگان:

آمريکا در توافق هسته‌اي به وعده‌هايش عمل نکرد

امام جمعه لردگان گفت: آمريکا و همراهان اوبه دنبال جلوگيري از پيشرفت ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف هستند .و اگر برخي دچار توهم شده اند و مي گويند آمريکا تغيير کرده سخت در اشتباه هستند،آمريکاي جنايتکار هيج تغييري نکرده زيرا با موجوديت جمهوري اسلامي ايران مخالف است.
آمريکا در توافق هسته‌اي به وعده‌هايش عمل نکرد
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان، حجت‌الاسلام حسن انصاري امام جمعه لردگان  در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته، به روز جهاني شير مادر اشاره داشت و گفت: در قرآن به فوايد شير مادر اشاره زيادي شده و هيچ چيزي جاي شير مادر را نمي‌گيرد.

انصاري ادامه داد: کودکي که در فضاي خانواده بزرگ مي‌شود بايد از مهر و محبت مادر نسبت به خود برخوردار باشد که اين مهر و محبت در شيردهي مادر به فرزند به‌وجود مي‌آيد.

وي با بيان به اينکه شير مادر موجب جلوگيري از خيلي بيماري‌ها مي‌شود، گفت: شير خشک موجب ديابت و چاقي در کودک مي‌شود.

امام جمعه لردگان گفت: آمريکا در عين حالي که بزرگترين مدعي حقوق بشر است، بزرگترين ناقض آن نيز هست و اين بدان معناست که حقوق بشر آمريکايي، بزرگترين دروغ و فريب دنيا است.

امام جمعه لرگان اظهار کرد: آمريکا بر خلاف ادعا ها و وعده هايي که در زمان انجام مذاکرات هسته اي مطرح کرده است تا به حال ،براي اجراي برجام صادق نبوده و به طريق هاي مختلف از اجراي تعهدات خود تخلف کرده است .

وي گفت : آمريکا و همراهان اوبه دنبال جلوگيري از پيشرفت ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف هستند .و اگر برخي دچار توهم شده اند و مي گويند آمريکا تغيير کرده سخت در اشتباه هستند،آمريکاي جنايتکار هيج تغييري نکرده زيرا با موجوديت جمهوري اسلامي ايران مخالف است.

انصاري با گراميداشت مناسبت‌ها در هفته اظهار داشت: يکي از اين مناسبت‌هاي مهم شهادت مظلومانه شيخ فضل‌الله نوري از رهبران بزرگ مشروطه مشروعه است؛ که مي‌گفت ما مشروطه مشروعه مي‌خواهيم و مشروطه تحميلي از ناحيه غرب و شرق را نمي‌خواهيم.

وي بيان داشت: امروز نفوذي‌هاي دشمن استکباري و استعماري به‌عناوين‌ مختلف حزبي و گروهي و مذهبي و قومي به دنبال جدا کردن مردم از روحانيت اصيل و آگاه و مبارز و ضد استکبار وانقلابي هستند.  

انصاري در پايان در خصوص افزايش توليدات در جامعه به فرمايشات رهبر معظم انقلاب، اشاره داشت گفت: رکود اقتصادي موجود به تحريم هاي خارجي وابسته نيست بلکه براي رفع آن بايد اقتصاد داخلي پويا شود.

وي از جوانان خواست تا بيشتر دنبال توليدات بروند تا مشکلات اقتصادي و اشتغال  در جامعه برطرف شود .



انتهاي پيام/630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۷:۳۱

2 Jan 2020