۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۲۶۷۹۷
يادداشت روزکلار؛

جولان نامزدهاي انتخاباتي در تلگرام

برخي از نامزدهاي انتخاباتي در بروجن با جولان دادن در شبکه هاي اجتماعي در پي تبليغات هستند.
جولان نامزدهاي انتخاباتي در تلگرام
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، شبکه اجتماعي تلگرام اين روزها تبديل به يکي از روش ها و شگردهاي نامزدهاي انتخاباتي در بروجن براي تبليغات شده است.

با وجود فناوري هاي نوين همچون شبکه هاي اجتماعي، عضو گيري در کانالهاي تلگرامي براي برخي نامزدهاي انتخاباتي در شهرستان بروجن آغاز شده و محتويات اين کانال هاي تلگرامي هم بصورت هدفمند توليد و ارائه مي شود؛ خود نامزدها نيز در اين کانال ها و گروه ها اغلب اوقات رفت و آمد می کنند.

برخي از آنها با ايجاد کانال هاي تلگرامي به دنبال جذب مردم به خصوص قشر جوان به سمت اهداف و برنامه هاي خود هستند و با اين روش ميداني براي جولان خود فراهم ساخته اند تا به تبليغ بپردازند.

برخي ديگر در گروه هاي بحث و گفتگو که توسط جوانان براي انتخابات پيش رو راه اندازي شده حضور مي يابند و با ارائه رزومه، سوابق مديريتي، برنامه ها و اهداف خود را تشريح مي کنند و به سوالات آنها پاسخ مي گويند.

اگر چه تبليغات در شبکه هاي اجتماعي هزينه زيادي براي تبليغ نامزدهاي انتخاباتي به دنبال ندارد اما برخي ديگر از کانديداها در اين مقوله ورود نکرده و دست احترام به قانون را بر سينه خود گذاشته اند.

همانطور که ميدانيد بر طبق قانون تبليغات زود هنگام کانديداهاي انتخاباتي در هرصورت و به هر شکلي ممنوع است و تبليغات زود هنگام که توسط نامزدها در فضاي مجازي صورت مي گيرد مصداق تخلفات انتخاباتي بوده و بايد با آنها برخورد شود.

حال اين سوال مطرح مي شود فردي که هم اکنون قانون شکني مي کند و در شبکه هاي اجتماعي بدنبال راي مي باشد چه تضميني مي دهد که در صندلي داغ مجلس، به راي مردم پشت نکند .

بنابر اين مي طلبد هيئت اجرايي انتخابات که وظيفه اجرايي در امر انتخابات را برعهده دارد با اين اقدام صورت گرفته و تبليغات زود هنگام برخي از نامزدها در شبکه اجتماعي تلگرام برخورد جدي نمايد.

يادداشت: محسن ربيعي

انتهاي پيام1020ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۸:۳۳

28 Dec 2019