۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۳۰۷۴۷
فرماندار شهرستان شهرکرد:

عرضه کالاهايي که به سلامت دانش‌آموزان خدشه وارد مي‌کند ممنوع

فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: آموزش و پرورش بايد در زمينه توزيع كالاهاي سالم و بهداشتي در راستاي تأمين امنيت غذايي دانش‌آموزان اهتمام لازم را داشته باشد و از عرضه كالاهايي كه به سلامت دانش‌آموزان آسيب مي‌رساند خودداري شود.
عرضه کالاهايي که به سلامت دانش‌آموزان خدشه وارد مي‌کند ممنوع
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، حميد ملك‌پور فرماندار شهرستان شهرکرد در نشست كميته سلامت و امنيت غذايي شهرستان با اشاره به آغاز سال تحصيلي و بازگشايي مدارس، كدورت آب آشاميدني در برخي از فصول سال را يكي از مسايل مهم حوزه سلامت و امنيت غذايي عنوان کرد.

وی تصريح كرد: بايد اقدامات لازم از سوي آب و فاضلاب شهرستان صورت گيرد و از عوامل كنترلي به‌ويژه در زمينه تصفيه آب استفاده شود.

فرماندار شهرستان شهركرد، از تجميع واحدهاي صنفي در شهرستان شهركرد خبر داد و تشريح كرد: تجميع واحدهاي صنفي به ويژه بازارچه ماهي و مرغ‌فروشان در خارج از شهر اقدام شايسته‌‌‌اي است و به سلامت و بهداشت شهر كمك شاياني مي‌كند.

ملك‌پور با اشاره به نحوه توزيع نان در سوپرماركت‌ها و فروشگاه‌هاي مختلف خاطر نشان كرد: لازم است همه فروشگاه‌ها نان بسته‌بندي شده كه داراي برچسب، تاريخ توليد و كد بهداشتي هستند توزيع كنند و از عرضه نان‌هاي فله‌اي به دليل اينكه ضوابط بهداشتي در مورد آن‌ها رعايت نشده خوداري كنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۹:۴۰

1 Jan 2020