۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۳۱۷۳۷
جانشين فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ:

باید ترويج گفتمان ولايت در اقتصاد مقاومتي بعنوان گفتمان غالب در جامعه جاري گردد

جانشين فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: ترويج و اشاعه گفتمان ولايت در باب گفتمان اقتصاد مقاومتي که بايد بعنوان گفتمان قالب در جامعه جاري و ساري گردد و بگوييم، خواستيم توانستيم، تلاش کرديم که خواستن توانستن است.
باید ترويج گفتمان ولايت در اقتصاد مقاومتي بعنوان گفتمان غالب در جامعه جاري گردد
به گزارش جهانبین نیوز، فرامرز عليخاني، جانشين فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر، با اشاره به برگزاري همايش اقتصاد مقاومتي در سپاه ناحيه کوهرنگ که با حضور مهمانان کشوري، اظهار کرد: با عنايت خداوند متعال، فعالان اقتصادمقاومتي و جهاد اقتصادي شهرستان کوهرنگ، اين همايش ارزشمند با حضور مديران ادارات شهرستان و مردم برگزار شد.
 
عليخاني افزود: ترويج و اشاعه گفتمان ولايت در باب گفتمان اقتصاد مقاومتي که بايد بعنوان گفتمان غالب در جامعه جاري و ساري گردد و بگوييم، خواستيم توانستيم، تلاش کرديم که خواستن توانستن است.
 
وي با اشاره به اينکه بخش عمده اي از عمل به شعار سال بر عهده ارگان هاست تاکید کرد: مردم عزيز و شريف ما که تاکنون در عرصه هاي مختلف انقلاب را ياري کردند اکنون نيز بايد با لبيک به فرمان مقام معظم رهبري مبني بر تحقق اقتصاد مقاومتي جامه عمل بپوشانند.

عليخاني با بيان اينکه بسيج نيز مانند ديگر عرصه‌ها پيشگام در اقتصاد مقاومتي است تصريح کرد: يکي از ارکان اقتصاد مقاومتي مردمي بودن اين اقتصاد مي باشد بنابراين همه مردم بايد سعي کنند نقش ايفا کنند.

جانشين فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ با اشاره به اينکه رهبر معظم انقلاب اسلامي در شعار امسال بر عمل به اقتصاد مقاومتي تاکيد کرده‌اند افزود: بايد تمرکز ويژه بر اقتصاد مقاومتي در اقدام و عمل هم داشته باشيم.

عليخاني خاطرنشان کرد: نقش سپاه و بسيج در ورود به موقع به عرصه اقتصاد مقاومتي توانست نقشه اي سودمند را در دوران تحريم و فزوني بيکاري براي کشور و به خصوص شهرستان نيمروز به ارمغان آورد.

وي بيان کرد: هم اکنون تنها سپاه پاسداران و بسيج سازندگي هستند که در زمينه اقتصاد مقاومتي فعاليت هاي چشمگيري داشته اند.

فرامرز عليخاني با بيان اينکه امروز شاهد حضور بسيج در تمامي عرصه‌هاي کشور هستيم، تصريح کرد: بسيج نقش بسيار پر رنگي در راستاي تحقق بخشيدن به منويات مقام معظم رهبري به ويژه در عرصه اقتصاد مقاومتي دارد.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۶:۳۱

2 Jan 2020