۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۶۰۵۸

کارگران بسیجی، نمادی از حماسه اقتصادی اند

کارگران بسیجی، نمادی از حماسه اقتصادی اند
 سرگرد عیسی حیدری در آستانه هفته کارگر درگفتگو با خبرنگار جهان بین گفت: کارگران بسیجی نمادی از کار و تلاش در عرصه حماسه اقتصادی اند.  مسئول سازمان بسیج کارگری استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کارگران بسیجی در دوران دفاع مقدس همواره دوشادوش دیگر اقشار جامعه و حتی جلوتر از دیگران در جهاد بودند و در واقع سخت ترین دفاع را از خود به نمایش گذاشتند.
وی گفت: بسیج کارگری رسما از سال 1389 شروع به کار کرده است، با توجه به استقبال گرم کارگران عزیز از عضویت در بسیج کارگری هم اکنون دارای 2 حوزه و 12 پایگاه در سطح کارخانجات استان می باشد.
سرگرد حیدری بسیج کارگری را میدان حضور و بروز اندیشه کار و تلاش در اجتماع خواند و افزود: هفته بسیج کارگری فرصتی است تا در آن دستاوردها و استعدادهای کارگران بسیجی مورد توجه قرار گرفته و به معرض نمایش گذاشته شود. وی تصریح کرد: ما در طول هفته بسیج کارگری به تقویت، توسعه و نمایش کارآمدی این قشر زحمت کش در تولیدات اقتصادی با بهره گیری از فرهنگ بسیج، ترویج و تقویت فرهنگ دینی و ایثارگری در عرصه کار و تولید، تعمیق گفتمان حکیمانه مقام معظم رهبری در حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و معرفی دستاوردها، عملکردها و رویکرد سازمان بسیج کارگری در سطح اجتماع خواهیم پرداخت.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۹:۵۳

1 Jan 2020